Ik heb net via nu.nl vernomen dat er een vrij zware aardbeving is geweest in Bodrum en dat deze in de hele omtrek tot in Kos en Marmaris te voelen was. Dus waarschijnlijk ook in Turgutreis.
Heeft er al iemand meer info over dit? Ik hoop niet dat er schade aangericht is.
Ik ga 31 augustus naar bodrum samen met mijn vriend. Er stond dat er al 5 bevingen waren geweest en de laatste het zwaarst was. Als het maar niet erger wordt dan wordt het misschien wel geannuleerd en ik heb er net zo’n zin in. Ga jij ook naar bodrum?
Inderdaad zijn er enkele aardbevingen geweest maar dit komt vrij vaak voor in Turkije met dit warme weer!! Vooral als het weer al enkele dagen benauwd!!
Regen zou eens goed kunnen zijn maar die zal je tot oktober zelden zien in Turkije…
Ik hoop dat jullie vakantie niet in gevaar komt maar aan moeder natuur kan je je nu eenmaal niet weren
Wij gaan naar Turgutreis. Een plaatsje in de streek bodrum op zon 20 km vanaf bodrum. Wij hebben er ook ontzettend veel zin in. Nog 5 weekjes werken…hahaha
Hoi
Ben juist terug van deze plek. een 10 km van Bodrum <hotel etap altinel. Heb daar de aardbeving meegemaakt; alle vakantiegangers stonden verbaasd buiten en wisten niet wat er aan de hand was om streeks 6 uur in de morgen. In Bodrum was de schok het ergste. De gebouwen zijn niet beschadigd doch er waren een 15 tal gekwetsten. Allen Turken die uit hun raam waren gesprongen. Volgens de barman van ons hotel die daar verblijft zag je werkelijk de muren heen en weer gaan. Zij zijn de laatste aardbeving nog niet vergeten waarbij enkel duizenden doden zijn gevallen. Gedurende twee dagen hebben wij nog om de 4 a 5 uur kleinere schokken gewaar geworden