Het weer in Bodrum

Ik had even een vraagje over het weer in bodrum, weet er iemand iets meer van? Ik hoor of lees van zware stormbuien tot overstromingen maar ik weet niet welk deel van turkye ze het hebben. Ik vertrek namelijk 16 juni naar gümbet na wow bodrum resort. Heb al vele positieve reacties gehad over het hotel en nu nog maar hopen dat het weer goed meevalt want anders :crybaby: :smirk:

Hoi,

Misschien heb je hier wat aan Weather forecast | MSN Weather

Die zware stormbuien en overstromingen zijn in het Oosten van Turkije, Dus heel ver weg van Bodrum, momenteel is het in Bodrum minimum 25° of meer…

Groetjes Summa

afgelopen zaterdag was het nog redelijk lekker weer, maar wel een beetje bewolkt…
maar 16 juni is nog zooooo ver weg, tegen die tijd is het alweer standaard 28 a 32 graden en zon overgoten tot je erbij neervalt!

ik kijk altijd http://www.weeronline.nl/euroakt.htm voor het weer… dan turkije kiezen en dan bodrum kiezen, meestal klopt het wel!

Neem even een kijkje op www.meteor.gov.tr

Dikkembergs: MAG IK MEE??? Mijn vriend werkt in dat hotel!! En maak je om het weer maar geen zorgen! Komt helemaal goed!!!

x

Van mij mag je mee :slywink: en wat doet je vriend daar? en weet je iets meer over het hotel?
Ik ben er van 16 juni tot 27 juni…

Mijn vriend werkt daar overal en nergens… Dan weer in de Poolbar, dan in de relaxbar, dan in de disco, en dan weer in de lobbybar…

Het hotel ziet er echt waanzinnig mooi uit, ligt wel tegen een heuvel aan gebouwd, dus flink klimmen. Veel zwembaden, 6 of 7 restaurants en 7 bars… Mijn vriend zegt dat het hotel echt super is. Zelf weet ik het niet, ga het 23 september ervaren!!

Ik zal mijn koffer alvast pakken en dan zie ik je de 16e :hihi:

Serieus: Veel plezier!!!

Ik hoop dat het weer geweldig is van 12 tm 23 Juni in Bodrum ik zit dan in Gumbet :smiley:

je kan ook even kijken op: http://www.zoover.nl/

het wijst zich dan vanzelf, kan je ook meningen lezen over hotels.

Een vriend van mij zit op dit moment in Bodrum en het is er super weer dus helemaal (y)

Er zijn vele site’s waar je het weer op kan vinden maar die geven dan soms wel verschillende weerkaarten of temperaturen weer…

Laten we hopen op goed weer want ik ben nogal een zonnekloppertje :biggrin:

Dikkembergs, mocht je daar een jongen tegenkomen met groene ogen, en krullend haar met de naam yasar… Zeg hem dan maar dat zijn meisje Cynthia hem mist… :wub:

x