Ik vertrek 21 oktober naar Bodrum… Kan iemand mij vertellen hoe het weer eind oktober is in Bodrum? Ik hoop echt dat ik nog lekker in de zon kan liggen … Zijn er misschien nog mensen die rond die tijd gaan?
Groetjes en alvast bedankt voor eventuele reacties
Wij zijn 2 keer in de 2de week van oktober geweest. Overdag ligt de temperatuur tussen de 20 en 25 graden en veel wind, er kan regen vallen en de avonden zijn fris.
Ik ben ook een paar keer in Bodrum geweest eind oktober, heb regen gehad, kou maar ook super lekker weer!!! Het kan dus eigenlijk alle kanten op… De kans is alleen wel groter dat je mooi weer hebt, dan dat je regen hebt!
Denk dat je een beetje geluk moet hebben met het weer. Vorig jaar was het wel zonnig, maar een koude wind en 's avonds regelmatig een onweersbui, 2 jaar geleden prima weer gehad. In ieder geval een fijne vakantie
ik ga ook in oktober naar turkije alleen wel naar lara in antalya, is best ver weg van bodrum. Maar iemand anders die rond deze tijd ook naar antalya gaat in oktober?
Ik hoop echt dat het mooi weer daar is, op internet staat dat het gemiddeld 24 graden is… wat ik voor die tijd een mooie temperatuur vindt. Hoop dat het goed komt… ik hou het weer op vakantiereiswijzer goed in de gaten voor iedereen die heeft gereageerd, bedankt en voor allemaal een fijne vakantie.
de vooruitzichten op vakantiereiswijzer zijn vooralsnog redelijk. ik ga van 21-28 oktober en ze voorspellen dan zo’n 23 graden… dus ik hoop dat het dit blijft of dat het nog wat warmer wordt :D…
Voor iedereen die nog gaat! alvast een fijne vakantie! Groetjes en bedankt voor alle informatie! Edmée
Net terug uit Bodrum… was afgelopen 2 weken ruim 35 graden!!! De tweede week op vakantiereiswijzer klopt vaak niet… Dat is een schatting omdat ze dat niet precies kunnen zien!! Het zou dus nog wel een aantal graden hoger kunnen worden!:hihi:
Ik hoop dat dat inderdaad het geval is!! hoop zelf op zo’n 26 graden, zou een lekkere temperatuur zijn voor de herfstvakantie dacht ik zo… ik meende ook gezien te hebben dat de tweede week constant veranderd… in deze hoop ik dat de temperatuur omhoog gaat haha…
Enige domper is wel dat hotel kervansaray, besloot eerder te sluiten, vandaar dat we zijn overgeboekt naar Samara hotel… maar ja goed we gaan in ieder geval naar het mooie Bodrum (torba)
Heel veel hotels sluiten eerder dit jaar… Maar Samara is ook leuk!! Naar mijn mening leuker dan Kervansaray… Ja mijn vakantie was echt super!!! Hotel ook erg goed!!
Ik begrijp niet wat de reden is waarom de hotels eerder sluiten Ben nu al een week bezig met regelen, en heb gisteren dan vernomen dat het samara gaat worden …
Weet jij misschien waarom ze eerder sluiten…!
Ik ben blij dat je een leuke vakantie hebt gehad, heb je even twee weken heerlijk mogen en kunnen genieten
Het seizoen in Gumbet/Bodrum/Torba loopt op zijn einde… De hotels worden niet meer volgeboekt, en het is dus voor hun niet meer interresant om open te blijven…
Ja dat dacht ik al, het is dan wel jammer dat zomaar beslissen om dicht te gooien, ze gaan een dikke 2 weken eerder dicht echt heel jammer… maar ja we gaan er een top vakantie van maken met hopelijk mooi weer :D.
hey!ik vertrek op 20 oktober na bodrum:)
ben ook het weer aant volgn maar verandert constant…
bij de ene zeggen ze onweersbuien,de andere helder weer en 27gr…
wat moet ik ervan geloven?hehe…
nog een weekje…
Ik ga 16 oktober 2 weken naar Kusadasi, volg ook het weer op vakantiereiswijzer en vooralsnog ziet het er heel positief uit. Vorig jaar ben ik ook de laatste week van oktober geweest en echt prachtig weer gehad, wel koude avonden, maar dat is normaal voor de tijd van het jaar. En ook ik heb een andere accommodaties gekregen dan dat ik in eerste instantie had geboekt, ja accommodaties, want ook mijn tweede alternatief bleek gesloten te zijn. Ach drie keer is scheepsrecht zullen we maar zeggen. Vorig jaar exact hetzelfde meegemaakt, dus ik ben het gewend, aan het einde van het seizoen komt dit geregeld voor. Op naar het mooie weer!!!
Nou gisteren stond er op vakantiereiswijzer nog vooruitzichten met 24 graden, en tot mijn verbazing wordt er nu op drie dagen 18 graden gegeven en op 1 dag regen. Ik hoop echt dat dit nog gaat veranderen!!! Zou echt jammer zijn :D.
En in april was ik ook in bodrum en toen had je voor de avond ook een trui nodig, maar dat maakt me ook allemaal niet uit :D.
Maar ja toch verheug ik me ontzettend op mijn vakantie. Bij deze wens ik jullie ook allemaal een prettige vakantie en gaan we hard duimen voor goed weer
ik volg het weer hier een beetje op;is redelijk positief:)
keek ook net op vakantiewijzer,amai 19graden is nie vet eh:s hopelijk is da niet het echte weer ze dan:s:s
Ik heb even gekeken op die pagina, die geeft inderdaad andere vooruitzichten ik hoop dat die van jou kloppen :D… haha… 24 graden de hele week is niet verkeerd haha…