Bodrum In Oktober

Okay, mijn topicje!!!
Rond 20 oktober willen we weer een weekje Bodrum doen, nu hoor ik verschillende verhalen hierover. De reden dat we teruggaan is omdat het in de zomer stikheet was en je op de dag nauwelijks iets kon doen. Maar ook voor het uitgaan natuurlijk, is dat in oktober ook nog wel een beetje leuk??
Alvast bedankt!

Is perfect te doen, zelfs beter dan de hoogzomer. De temperaturen lopen makkelijk op tot boven de 25°, het koelt 's avonds wel behoorlijk af. Er zijn minder toeristen, maar dat betekent gewoon dat je keuze zat hebt - ik ben evenwel geen discoganger dus over het nachtleven kan ik je niets vertellen.
Geert

een saaie boel wordt het zéker niet mamarislover!!!

Hoi!

Ik ben twee keer in oktober in Gumbet/bodrum geweest, en ik heb het errug naar mn zin gehad!
Het is wel zo dat er veel minder discotheken etc. open zijn, en de bodrum night club is dan bijna leeg… Maar ondanks dat kan je toch nog wel een goede vakantie hebben!
De temperatuur is erg lekker in oktober (zo’n 28 graden) dus zeker goed uit te houden…

Groetjes.

We hebben vandaag geboekt dus we zullen het eens gaan ervaren! Ik heb er hoe dan ook ontzettend veel zin in!! We laten wel weten hoe het was!!

Jeeeeeeeeee nog 27 nachtjes!!! Heb er zin in!!!

Ik ga morgennacht tot 5 oktober dus ik ben benieuwd. Ik kan me voorstellen dat je er ontzettend veel zin in hebt. Ik laat je weten hoe het was mischien heb je er dan wat aan.
groetjes

Heel veel plezier Karason! Ga je ook naar Bodrum?
Doe ze dan maar de groetjes bij Golden Plate!
We horen wel hoe je het hebt gehad!!!

nog 25 nachtjes!
even vertellen dat ik 's nachts niet graag wakker gebeld wordt!!

Kan je alleen vertellen dat er rond 20 oktober niet veel meer te doen is in Bodrum. De meeste zwembaden zijn dan dicht of je moet een hotel met binnenzwembad hebben.ook het nachtleven is dan reeds met meer of de helft minder. als je komt voor een strandvakantie kan je dit vergeten, alleen veel wandelen en genieten van het echte turkse leven,want de meeste toeristen zijn dan al weg.Denk er ook aan dat de eerste regenbuien aankomen.
groetjes
Franka

naja het is dan in ieder geval herfstvakantie in het grootste deel van nederland, meer regen dan hier zullen we vast niet tegen komen en ik vergeet een strandvakantie helemaal niet! <_<
Wandelen, moet dat rond 20 oktober, heb de memo niet ontvangen.
Genieten van het Turkse leven? ja graag doe maar!

in 2002 en 2003 zat ik ook rond 20 oktober in Gumbet/Bodrum. En ik vond dat er nog wel genoeg te beleven was.
De buitenzwembaden van ons hotel (beide keren een ander hotel) waren helemaal niet gesloten, er de temperatuur was erg aangenaam.
In oktober 2002 hebben we de eerste dagen wel enkele regen en onweersbuien gehad, maar daarna was het weer kei lekker.

Op het strand is het idd niet meer zo druk (er liggen dan helaas ook veel boten aangemeerd) Maarja, je hebt in de meeste gevallen natuurlijk altijd nog het zwembad bij het hotel. :rolleyes:
Ik wens je alvast een fijne vakantie!

Dankje!! zal wel lukken, ben na jouw berichtje weer helemaal happy :smiley:

Nog maar een weekje! De tijd vliegt echt voorbij!! Heb er zin in!!! :smiley:

nog maar 2 werkdaagjes! :smiley:
Lekker in het zonnetje, lekker shoppen en vooral heel veel lol hebben!

Ben Net terug! en ik wil alweer daar naartoe! DUS ALS JE GAAT VEEEL PLEZIER!

was 27 graden!!!

Even als antwoord op mijn eigen topic: Ja! aan te raden, zeker weten! wat een toptijd gehad zeg! Qua marktjes is alles nog goedkoper, omdat het t eind van het seizoen is, in gumbet kan je nog lekker stappen en het weer was heeeeeeeeeeeeeerlijk! :smiley:

Dit kan ik natuurlijk weer volmondig beamen! (weer die 2 handen op een buik he :wink: )
Maar het was zooooooooo super!!!

ik lees net de berichtjes mee, omdat ook wij eind oktober naar Bodrum gaan.
wel schrok ik ervan dat er s tond dat al veel zwembaden dicht gaan…help, vooral mijn jongste dochter is een waterrat. Misschien toch voor de zekerheid contact opnemen met het hotel…:zon02:

@flupje2 Ik ga zondag ook nog een weekje naar Turkije, het hotel waar ik heen ga daar zijn de zwembaden nog gewoon open hoor! Water zal wel een heeel stuk kouder zijn maarja is logisch!