Aardbeving Antalya ?

heho mensen

ik lees net dat er een aardbeving is geweest in antalya van 4,8 op de schaal van richter. Heeft iemand hier wat van gemerkt was op de nacht van zaterdag op zondag.

Ben wel benieuwd of er gewonden zijn of schade is enzo want daar staat nix over vermeld.
Nou ik hoor t dan hoop k wel

Groetjes jekka

Beste Lezers,

De aardbeving van afgelopen nacht was in Alanya om 03.30, 3.5 op de schaal van Richter.
Wij hier in Manavgat hebben het ook gevoeld maar geen reden tot paniek.

Groetjes,

Hans,
Forumbeheerder.

hallo hier ik weer

Ik las op ilse dat t in antalya was raar hoor dat ze verkeerde info geven maja gelukkig maar dat er nix ernstigs is gebeurd

Groetjes jekka

had ook gelezen dat het antalya was, maar ach, zolang er geen al te erge dingen zijn gebeurd :slight_smile:

weet er iemand of er hotels enzo beschadigt zijn.

Hallo Allemaal!

Geen reden tot paniek!Het was zo n kleine schok dat ik dacht dat de buurman de deur dichtsloeg hi hi.Ik hoorde dat het een naschok is geweest van een aardbeving die zich in Konya plaatsvond.Voor zover ik weet is er niks beschadigd in de omgeving >Antalya Alanya enzo.Laat jullie niet gek maken hoor,het komt hier bijna nooit voor,alleen eens in de zoveel tijd een klein schokeje zoals deze.Dus geen zorgen!Veel geluk iedereen! :smiley:

Geen paniek voor een kleine aardschok. wij die hier wonen zijn dit gewoon. We hebben zelf dit schokje gevoeld tot in Kusadasi. Maar mensen maken zo snel alles groter dan het is. Moest ik iedere keer melden al we iets voelen dan komt er geen mens meer hier wonen.Wees gerust, alle gebouwen staan nog recht en tegenwoordig zijn alle nieuwbouwwoningen op aardbeving getest. Dus wees gerust ,laat je iets wijsmaken over een klein schokje in Turkije.
Groetjes
FRanka