Aanschaf Wildcard

Wie heeft recente informatie:
Kan ik bij aankomst in Addo een Wildcard kan kopen?

Hier kun je alle info vinden over het aanschaffen van een Wildcard. Het makkelijkst is dus volgens mij om hem gewoon online aan te vragen.

Succes ermee!

Gr. Michel

Je kan nu alleen maar online de Wild card aanvragen,moeder deze nu op naam staat. Kijk op Sanparks site.

Bedankt. Maar via een reisorganisatie werd gezegd dat ik 'm ook bij div. parken kan kopen… vandaar mijn vraag. Ik heb overigens wel geprobeerd via sanparks, maar er was telkens storing vandaar dat ik zoiets had van: Ik koop 'm wel bij Addo indien mogelijk.

Helaas is deze informatie niet juist, die jullie hebben gekregen.mde kaarten zijn gepersonaliseerd en kunnen nu echt alleen online worden gekocht. Gewoon nog een keer proberen on line.
Klanten van mij hebben dit nog onlangs gedaan, zonder problemen. Neem je betalingsbewijs mee, want de Wild card wordt naar je huis opgestuurd en dat kan even duren natuurlijk. Het betalings bewijs is je toegang. Maar ga je alleen naar Addo of nog meer parken, anders kan je kaart niet uit.

sucs6 Ed en Maaike

groet uit een fris ZA

1 like

Ok dan zal ik later nogmaals proberen.
En ja we hebben hem nodig. Dit is globaal onze route (28 dagen):
Stellenbosch
Montagu
Oudtshoorn
Knysna
Addo
Cradock
Bloemfontein
Clarens
Bergville Drakensbergen
St Lucia
Hluhluwe
Swaziland
Hazyview
Kruger/Olifant
Kruger/Mopani
Louis Trichard
Kololo
J’burg

Mooie route, op ipv ipv Kololo zou ik toch echt Welgevondenprivat game park kiezen. KOlolo ligt namelijk daar buiten.

We hebben Kololo al vastgelegd, maar ik zal eens kijken of het de moeite waard is om het om te gooien.

Zoals Tatch22 al aangeeft. Wacht niet totdat je de kaart ontvangt op je deurmat. Wij wachten nog steeds op die van ons, besteld vorig jaar november. Niets meer ontvangen. Ook niet het magazine welke 4 maal per jaar naar je toe wordt gestuurd (1,5 jaar geleden wel een paar keer gehad). De bevestiging brief welke je in je email krijgt is voldoende. Ga dus niet gokken op een kaart bij een park. Dit is vele malen makkelijker en je hebt m meteen.

Ik had bovenstaande antwoorden bij het desbetreffende reisbureau vermeld, maar zij blijven bij hun antwoord dat we in Addo de Wildcard kunnen regelen. Maar safety first.We gaan idd nu via internet de aanschaf regelen.

Is het eigenlijk wel de moeite waard om de kaart aan te schaffen? Ik weet niet hoeveel dagen jullie gepland hebben om in de parken te blijven, maar zo een kaart kost toch ook rond de 3000 Rand? Behalve natuurlijk als jullie een aantal dagen in Kruger verblijven, 280 Rand per dag per persoon, dacht ik.

We zitten niet alleen in Kruger. We zitten ook in Addo, Drakensbergen (Golden Gate National Park), Hluhluwe/Umfolozi, Swaziland, Kruger… Zie verder route hierboven. Overal minimaal 2 nachten. Dus ja: voor ons tweetjes kan zo’n aanschaf vd wildcard wel uit.

Dit zijn de globale prijzen die ik ergens tegen kwam:

**Entreegelden Nationale Parken
**
[TABLE=“class: TableDefault, width: 573”]

Park
Prijs per persoon per dag
**Prijs per kind per dag **

Addo NP
R 232,-
R 116,-

Cape Good Hope
R 125,-
R 65,-

Cape Vidal
R 40,- en R 50,- per auto
R 30,-

Golden Gate NP
R 160,-
R 80,-

Hluhluwe-Imfolozi
R 195,-
R 98,-

Table Mountain National Park
R 190,-
R 100,-

Kruger NP
R 280,-
R 140,-

Royal Natal NP
R 55,-
R 35,-

iSimangaliso Wetland Park
R 40,- en R50,- per auto, busjes R80
R 30,-

Swaziland Mlilwane
R 40,-
R 20,-

Tsitsikamma
R 180,-
R 90,-

[/TABLE]

Top, het reisbureau heeft het echt verkeerd. Ook wij lokalen, moeten het nu on line bestellen!

1 like

En hier heb je de meest up to date tarieven.
https://www.sanparks.org/docs/tourism_tariffs/tariffs-2016-2017.pdf?time=1469124798

Zoek per park naar “Daily Conservation fee”. Dat zijn de toegangsprijzen zonder Wildcard. Krugerpark is ondertussen 304 rand p.p.p.d. en Addo 248 rand p.p.p.d.
Tip om te zoeken: open de pdf en gebruik “ctrl+f” om te zoeken op de naam van het park.

Een Wildcard voor 2 personen kost totaal 3005 rand. Koop m nu want na 31 oktober wordt deze weer duurder. En de kaart is een jaar geldig vanaf aanschaf.
https://www.sanparks.org/wild_new/purchase.php

1 like

Bedankt allemaal. We hebben inmiddels de Wildcard geregeld.
@ Sabbie81: Het lijstje met prijzen stond op de site van een reisbureau. Ze lopen dus achter met hun update. Met de prijzen in jouw link zijn we dus zeker blij dat we de card hebben aangeschaft.

Graag gedaan. Veel plezier (wat zeker zal lukken).

Wij hebben ons Wildcard net binnen! 4,5 week na aanvraag, 2 dagen voor vertrek… [emoji41]

Hallo

Ruim twee jaar geleden onze wildcard gekocht in Kaapstad bij
het kantoor van Sanparks!
Origineel werd naar ons huisadres opgestuurd, maar moet nog steeds
aankomen tot op heden!
Gelukkig hadden we een copie bij waar we zonder problemen overal
mee binnen konden!

Groet en veel planplezier!

Waar staat eigenlijk geschreven of gedrukt dat de aanschaf van de Wild Card enkel nog online lukt?

Groetjes,
Toetske