Op dit moment zit ik in Nepal en heb ik eind mei nog 2,5 week over waarin ik nog een ander land in de buurt wil bezoeken. Wie heeft voor mij een aanrader: een bijzonder land, wat in 2,5 week te bezoeken is en wat nog niet te heet is om te bezoeken. Ik heb zelf aan Laos gedacht, maar in verhalen gehoord dat dit nu veel te warm is. Het land moet voor een vrouw ook goed alleen reisbaar zijn.
Alvast bedankt voor de tips!
groetjes Hanneke
Hallo, tja het is nu overal vrij warm in die regio april / mei zijn de warmste maanden in Zuid-Oost Azie. Maar ik denk als je in het noorden van Laos of Thailand zit , vooral in de bergen het wel te doen is . Maar ik weet natuurlijk niet hoe goed je tegen de warmte kan. Of natuurlijk aan zee in Zuid -Thailand op een eilandje is het ook best goed vol te houden. Lekker windje misschien. Het is zoiezo altijd vrij warm in die regio. Je moet eens kijken naar de weerberichten. Succes en fije vakantie !
groet Sander
Thailand is als vrouw alleen goed te bereizen hoor!! Ik weet alleen niet of t nu al superwarm is.
Succes!!
Euhhhh ja, het is nu behoorlijk warm in Thailand, graadje of 35 in de schaduw.
Maar er staat wel regelmatig een fris windje hier in Ao Nang (Krabi) en het regenseizoen is net begonnen waardoor er af en toe een buitje valt in de namiddag.
Groeten uit Ao Nang, Thailand