Aanpassing layout

Met het opzetten van een aparte layout voor de reisfoto verkiezing heb ik per ongeluk de rechterkant van de standaard weggehaald. Uiteindelijk moest ie op lange termijn sowieso weg ivm zichtbaarheid op kleine tablets en smartphones, alleen nu nog eigenlijk niet. Maar omdat het aardig wat tijd zou kosten om alle onderdelen van de rechterkant weer op te zoeken, heb ik 'm nu maar helemaal weggelaten. Ik moet nog wel even een plekje zoeken voor o.a. de agenda (die stond aan de rechterkant), maar misschien kan die op de nog op te zetten nieuwe voorpagina. Nieuwe voorpagina wordt een combinatie van forum en nieuwe reismagazine artikelen.

Als iemand nog tips heeft voor layout/voorpagina, laat het weten. Ik kan niet beloven dat ze worden toegepast, maar alle suggesties zijn welkom! :chin:

Ik vind het wel overzichtelijk dat de rechter kolom weg is. Bedankt voor het foutje, Jeroen!

Heb je toevallig al een template ofzo van de voorpagina? Het is dan mogelijk om gerichter advies te geven, omdat het een en ander toch afhangt van de opmaak van de bladzijde en daaruit volgend de grootte van het te plaatsen item.

Zo uit het blote bolletje zou ik zeggen:

• nieuwste forum berichten
  • mooie reisfoto
  • link nieuwsartikel of interview
  • evt link peiling van de week

Ik zou het ook fijn vinden als het forum óók beschikbaar zou blijven zonder de voorpagina te bezoeken, bv. voor als je met je mobiel online gaat en je verbinding traag is. (Aangezien nu elk forum een eigen url heeft, kan de oplettende lezen deze ook gewoon bookmarken. Zolang jij niks verandert hieraan lost het probleem zichzelf op ;))

Verder hoop ik dat de mobiele versie van het forum (in te stellen onder aan de blz.) niet verdwijnt!

Ik heb er nog geen template voor, maar de punten die je opnoemt lijken me hele goede punten. Het forum blijft direct beschikbaar op http://www.wereldwijzer.nl/forum.php en het magazine op www.wereldwijzer.nl/content.php . En de mobiele layout kunnen we ook beschikbaar laten :vrede:

1 like