Aankomstdag

(origineel bericht op be-more.nl)

Aankomstdag

Wat heb ik heerlijk geslapen vannacht zeg… 10uur begon de presentatie van Loes, kennisgemaakt met elkaar en de do en dont’s met elkaar doorgenomen. Vervolgens informatie gehad over de tipjes die we kunnen ondernemen in de weekenden omdat we thuis alles al een beetje hadden doorgenomen wisten we al snel wat we wilden doen.
Komend weekend gaan we op zaterdag bezoekje brengen aan een township, weekend daarop gaan we naar Drakensberg we gaan daar back to basic dus geen stroom en stromend water(als dat maar goed gaat) het derde weekend gaan we naar zhuzhuli park ( of hoe je dat ook schrijft) voor meer info moet je maar even op de site kijken van be- more.

Begin van de middag dan eindelijk aangekomen bij het project. Koffers snel plekje gegeven en de stad in voor boodschappen nadat we hiervan terugkwamen ben ik met Floor meegegaan naar de babyroom… De kindjes opgehaald bij de huisjes en spelen maar was voor mij wel ff wennen gezien ik pubers gewend ben ( misha met een kleintje op schoot inclusief snotneus en knuffel) na een uurtje de kleintjes teruggebracht dit was gelijk al huilen geblazen. Nog even bij de speeltuin beland, kids zijn super enthousiast vragen in koor whats your name om vervolgens in koor Misha te zingen.

We zitten nu in totaal met 7 vrijwilligers op het project en de 3 meiden die er al waren zijn zo lief geweest om voor ons te koken om ook zo elkaar beter te leren kennen. Gelijk van Nikki ook rondleiding gehad over het hele project, iedereen kinderen en huismoeders super aardig en gastvrij.

Ik moet nu wel gaan stoppen met mijn verhaaltje want er is een kakkerlak gesignaleerd in onze slaapkamer…iewwwww

Byebye

(origineel bericht op be-more.nl)