aankomst op Bali

(origineel bericht op be-more.nl)

aankomst op Bali

Heey allemaal,

Na een lange vlucht ben ik goed aangekomen op Bali. Daar werd ik warm ontvangen door twee meisjes van het project en Renske. Renske is regiocoöndinator van Bali. Het grappig is, dat Renske twee jaar bij mijn broer in de klas heeft gezeten. Daar kwamen wij in de auto achter.
Ik deel een kamer met een Australische vrouw, maar aankomende week gaat zij alweer naar huis en dan is maar afwachten wat er dan komt.

Vanmorgen heb ik een rondleiding gehad en het is echt super mooi. Er zijn veel verschillende klassen. De hele dag zijn er al workshop aan de gang en die heb ik voor de helft gevolgd, aangezien er anders niet zoveel te doen is. Net even naar het strand geweest, maar daar was het best koud, dus weer snel terug.

Wanneer ik moet lesgeven is nog beetje onduidelijk voor mij, omdat ik ook bij de kinderdagverblijf zal lesgeven. Maar dat zal ik morgen allemaal wel horen. De kinderdagverblijf start volgende week en zij vroegen mij al of ik wou helpen om er een goede structuur in te krijgen. Dat lijkt mij natuurlijk leuk.

Helaas, heb ik op mijn kamer geen internet. Ik zal daarom minder vaak een weblog schrijven. Maar elke week sowieso. We zullen zien hoe het gaat. Er zijn op dit moment niet veel vrijwilligers. Zij zijn allemaal een weekendje weg en morgen komen ze terug.

Dat was het voor vandaag!

Liefs Anouk

(origineel bericht op be-more.nl)