Mijn naam is Justin en ben een 25 jarige jongen uit Zeeland.
Momenteel ben ik al zo’n beetje een jaar bezig om er lekker vandoor te gaan en wat te zien van de wereld. Het zit er aan te komen, want ik heb geen zin om nog een winter hier door te brengen. Bovendien zit ik aan niks of niemand vast, dus een betere timing als dit is er niet. Mijn voorkeur gaat uit naar Zuid-of Midden Amerika, gezien een eerdere ervaring die ik heb (Mexico,Guatemala en Belize) en dan met name Suriname. Niet alleen wegens praktische eigenschappen, maar met name de 80% oerwoud die het land zich (nog) rijk is. Het liefst zou ik daar aan het werk willen gaan en dan maar zien voor hoe lang ik weg blijf. Maar bij aankomst wil ik zo veel mogelijk zien en reizen, voor een beperkt budget. Ik heb alleen geen flauw idee op hoeveel ik kan rekenen qua kosten en of ik hier en daar tegen kost & inwoning kan verblijven. Misschien heeft iemand tevens een soortgelijke interesse en flexibiliteit,want als zoiets mogelijk is op een ander continent of in een ander land, vind ik het ook prima. Ik zoek daarom een beetje hulp,advies of ervaringen met betrekking tot m’n punt: Zo lang mogelijk reizen voor zo min mogelijk kosten.
Alles is welkom. Bedankt alvast,
Hoi Justin,welkom op wereldwijzer!
Nou je kan altijd een berichtje posten in het wonen en werken in het buitenlandforum hier op wereldwijzer!
Indien je nog een reispartner zoek Justin die dezelfde interesses heeft om in Zuid-of Midden Amerika te reizen en te werken, dan kan je altijd terecht in het reisgenotenforum
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 nog met je plannen Justin!
groet,georgessiam.