Hallo mede-avonturiers!
Ik ben Ilona (rechts op de foto) en ik kom uit de buurt van Utrecht. Ik heb altijd geroepen: als ik vrijgezel word, ga ik naar Australië. Ja, je raadt het al… Sinds kort ben ik single dus.
Niet echt wat ik voor ogen had dus moet ik er maar wat van maken. Het enige nadeel is dat ik het een beetje eng vind om alleen te gaan… Een groepsreis is ook niet helemaal wat ik wil. Ik maak graag een eigen planning dan dat ik aan een planning vast zit. Helaas kan er vanuit mijn vriendenkring niemand mee, gezien de kosten die zo’n reis met zich mee brengt. Vandaar dat ik eens ga kijken of ik hier iemand kan vinden die met me mee wil reizen!
Nu wat over mijzelf… Ik ben inmiddels bijna afgestudeerd, in juli hoop ik mijn diploma te behalen. Ik heb de opleiding pedagogiek deeltijd gevolgd. Dit heb ik gedaan in combinatie met mijn werk als begeleider bij een instelling voor jongeren met gedragsproblemen.
Verder heb ik geen ervaring met het reizen naar verre landen, dus ik laat me graag verassen. Ik ben lekker impulsief dus kom maar op! Verder vind ik het leuk om grenzen te verleggen en nieuwe dingen te ontdekken. Meestal ben ik rustig van aard maar als ik enthousiast wordt kan ik ook wel eens druk zijn Daar komen we vast wel uit. Ik kan goed overleggen en ik houd altijd rekening met een ander.
Uiteraard hou ik ook van feestjes! Het liefste zou ik naar Defqon Australia gaan maar aangezien ik nog geen idee heb over wanneer ik wil gaan en met wie, weet ik niet of dat gaat lukken.
Momenteel heb ik nog geen vakantie geregeld op mijn werk. Aangezien ik in de zorg werk zal ik binnenkort de vakantie moeten gaan aanvragen. Zelf denk ik in de richting van september, oktober of november. December zou ook super gaaf zijn, alleen weet ik niet of ik daar een goedkeuring voor krijg gezien de feestdagen die ik eigenlijk moet werken. Ik zit erover te denken om voor een maandje of twee te gaan. Het liefst zou ik langer willen maar dit is helaas niet te realiseren.
Als er iemand is die (een gedeelte) met me mee zou willen reizen hoor ik het graag!