Wij zoeken voor ons ecologische buitenproject enthousiaste vrijwilligers.
Mensen die het leuk vinden om hier een tijdje, minimaal 3 weken maar het liefst langer, ons willen helpen met allerlei werkzaamheden.
We bieden kost en inwoning, een goede tijd, en een geweldig mooi gebied.
Wij vragen: mensen die positief en enthousiast zijn en zin hebben om actief te zijn, lol te maken en creatief hier met ons de handen uit de mouwen te steken.
Op dit moment zijn we onze eerste boomhuis an het bouwen, maar er zijn ook duizend en een andere dingen te doen, op het land, in het bos, technisch en vakkundig, maar ook praktisch simpel handwerk, en natuurlijk ook gewoon hulp bij het huis. Dus voor eenieder !
Kijk op de website www.solane.info voor een indruk
Zijn jullie nog op zoek naar iemand die ervaring heeft met het snoeien en zagen van bomen, eventueel ook op locaties waar geen hoogwerker bij kan en er geklommen moet worden. Het lijkt me erg leuk om in een compleet andere omgeving even er tussen uit, en toch werkzaamheden te kunnen doen in mijn vakgebied. Laat het me maar weten.
Met vriendelijke groeten,
Hillebrand Bont
E-mail: [EMAIL=“ijsklimmer@hotmail.com”]ijsklimmer@hotmail.com
ik ben een meubelmaker die al geruime tijd aan het reizen is en al een hoop heeft gezien en gemaakt voor andere mensen en dat met heel veel plezier. Ik kan eigenlijk alles wel en ben nooit te beroerd de handen uit de mouwen te steken. Ik ben nu een jaar onderweg en ben heel veel leuke mensen en werkzaamheden tegen gekomen en wil dit graag nog even vol houden…Misschien zijn jullie mn volgende adres, ik zit nu momenteel in italie maar wil graag verder en op naar het volgende.Voor iets meer info over mij kan je altijd op mn reisblog kijken en dat is www.tjerk1schimmel.reismee.nl en er wordt dan een password gevraagd en dat is zeus0911. Kan je een beetje zien wat ik gedaan heb enzo. hoor graag van jullie groetjes tjerk
Hallo,
Graag zou ik willen weten vanaf wanneer jullie behoefte hebben aan vrijwilligers.
Ik ben 49, fit, handig en kan goed m’'n handen uit de mouwen steken.
Het maakt me niet uit wat te doen, als het maar in een goede sfeer gebeurt.