Vrijwilligerswerk

hoi

mijn naam is lore michiels. dit jaar studeer ik af, maar voor ik begin te werken, zou ik enorm graag de wereld wat leren kennen. en wat is daar beter voor geschikt dan wat vrijwilligerswerk te doen. ik wil graag de plaatselijke bevolking, de gewoonten, ed leren kennen, en daarbij wil ik hen ook helpen.

het probleem is dat georganiseerd vrijwilligerswerk heel duur is. ik ben dus zowat op zoek naar een project ( kan vanalles zijn; ecologie, humanitiar,…) die nog een vrijwilliger kan gebruiken. ik wil hier zeker geen betaling voor, enkel onderdak en eten is voldoende! de plaats is ook niet zoo belangrijk, vooral Z-O-Azie, Z-amerika, Z-Afrika zijn dingen dat ik supergraag zou doen.

heeft iemand weet van zo’n project? of kan iemand me een aders bezorgen die ik dan kan contacteren. het zou echt super zijn!!
ik zou graag tijdens de maanden juli-augustus- ev. september gaan.

hartelijk dank en hopend op antwoord

greetz

lore

er zijn best wel organisaties die niet super duur zijn zoals:
Childaid.nl
globalspirit.nl
siw.nl
ontmoetafrika.nl

en probeer het eens via google.
Succes ermee!
groetjes

Hallo, Kijk ook eens op www. rockanjeschool.com

En op www.amautaspanishschool.com

Zij hebben vrijwilligerswerk waarbij je je eigen onderdak moet betalen en regelen verder alles voor je, maar er zijn ook mogelijkheden tegen kost en onwoning. Ligt een beetje aan je ervaring en beroep enzo. Ook stages en cursussen Spaans.

kijk eens op www.incasdelperu.org ! deze site is er binnenkort in het nederlands!
ze organiseren veel vrijwilligerswerk in de Andes hier in Peru, mocht je meer willen weten over de Andes en over Incas del peru, schrijf gerust, woon hier nu en kan misschien een aantal vragen beantwoorden?
[

kijk ook eens op www.projects-abroad.nl
heb zelf les gegeven in Zuid Afrika en is erg goed bevallen!
Succes en veel plezier
:smiley: