Gezocht: Vrijwilligersproject in maanden november - januari

Hallo,

Mijn naam is Lisanne en ik ben 22 jaar. ik studeer maatschappelijk werk in Leeuwarden. Door stagevertraging heb ik de maanden november, december en januari ‘over’ en zou ik graag wat willen gaan doen in het buitenland. het traject hoeft niet 3 maanden te bevatten, mag ook bijvoorbeeld voor een paar weken.

Wie weet welke trajecten ook voor deze maanden gelden, of kan mij iets aanraden?

Alvast bedankt :wereld:

Hallo Lisanne,
Mijn naam is Susan en ik werk vanuit Nederland als vrijwilliger voor de ezelopvang op Bonaire. Ik verzorg voor hun de communicatie en de fondsenwerving. Ik heb geen idee of je een dierenliefhebber bent en of je Bonaire een leuke bestemming zou vinden? Maar de ezelopvang zit meestal te springen om vrijwilligers die minimaal 6 weken kunnen komen helpen. Het werk varieert van poep bij elkaar vegen (slechts een half uurtje werk per dag, tot het ontvangen en te woord staan van bezoekers en het verzorgen van zieke of gewonde ezels. Als het je aanspreekt, kijk dan eerst eens op onze website www.donkeysanctuary.com. En stuur me dan gerust een mail voor meer informatie, [EMAIL=“susan@donkeysanctuary.com”]susan@donkeysanctuary.com.:wereld:

Hallo,
je kan voor leuke projecten ook eens kijken op www.vrijwilligwereldwijd.nl.
Wie weet is er iets wat je leuk vindt en waar we je hulp goed kunnen gebruiken.

groeten
Vrijwillig Wereldwijd

Kijk eens op de website: www.pureforkids.org. PURE! for Kids heeft leuke kleinschalige projecten in Cambodja waar de hulp hard nodig is!

Voor meer informatie kan je ook naar een van de informatiedagen komen, bijvoorbeeld op 25 juli aanstaande in cafe De Heffer in Amsterdam.

Succes!