vrijwilliger gezocht in Vietnam, maanden mei, juni en juli

Vietnam

Vrijwillig Wereldwijd onderscheidt zich doordat onze programma’s flexibel zijn en aangepast worden aan jouw wensen. We zijn een relatief kleine organisatie met als reden, de kosten voor een vrijwilliger zo laag mogelijk te houden.

In Vietnam rouleer je op diverse projecten, waardoor je nog meer van het land en de mensen kan ervaren. Voor Vietnam is het mogelijk om al vanaf 4 weken vrijwilligerswerk te gaan doen tot maximaal 5 maanden. Vrijwillig Wereldwijd huurt een huis voor je, waar je samen met andere Nederlandse/Belgische vrijwilligers zult verblijven. Gedurende je verblijf wordt je begeleidt door onze Vietnamese contactpersoon. Er zijn in totaal 12 verschillende projecten waar je werkzaam op kunt zijn. Er zijn 8 beschikbare plekken in het huis en op de projecten.
Voor meer informatie over de projecten, onze aanmeldprocedure en onze organisatie kan je onze website bekijken: www.vrijwilligwereldwijd.nl

Op 6 maart organiseren we ook een open dag. Deze dag zal van 11.00u. tot 14.00u. duren en vindt plaats op ons kantoor te Dordrecht.
Je kan je hiervoor aanmelden door een mailtje te sturen naar: [EMAIL=“info@vrijwilligwereldwijd.nl”]info@vrijwilligwereldwijd.nl
Het is geheel vrijblijvend, maar geeft je wel een goed beeld van onze organisatie en alle projecten.

We zien jullie graag.
Vriendelijke groet,
Pascal Sweet
Vrijwillig Wereldwijd

Ik had jullie organisatie al eerder op internet gezien. Lijkt me echt zo geweldig, maar helaas ben ik nog maar 17 jaar! :frowning:

Hoi Judith,

Bedankt voor je reactie op de vacature, jammer dat je nog geen 18 bent! Wel zou je alvast naar een van onze infodagen kunnen komen om je te orienteren?! Bij deze willen we je laten weten dat je in de toekomst in ieder geval van harte welkom bent om vrijwilligerswerk te komen doen!

Misschien tot op de infodag!

Vriendelijke groet,
Pascal Sweet
www.vrijwilligwereldwijd.nl
Rozenhof 33
3311 JT Dordrecht
078-6311681