Hallo,
Ik ben een erg handige van oorsprong meubel maker van 28 jaar en opzoek naar een uitdagende job met kost en inwoning ergens op deze aardbol. Ik ben al een tijd aan het reizen maar mn planning loopt begin december vast en zou graag iets nieuws vinden om mn reis voort te kunnen zetten.
Wat werkzaamheden betreft kan ik eigenlijk alles , stucen, electra, metselwerk en eigenlijk alles met hout.
groetjes Tjerk
Hallo Tjerk,
We zagen je oproep wereldwijzer, we hebben een boerderij/landgoed in de Franse Pyreneeën vlak op de Spaanse grens. We hebben vaak vrijwilligers via wwoof en Helpx we zijn dus nogal eens met een groter team hier bezig.
Ons volgende project is de bouw van een boomhuis op 7 meter hoogte, de structuur, staat (hangt) al en we gaan nu het dek maken (45m2) en dan het eigenlijke huis. Voor dit project ben je van harte welkom als je daar zin in hebt…
Je kunt op onze website kijken voor een idee www.solane.info , laat maar iets weten. we gaan de komende week voor een weekje naar NL en zijn dus ergens rond de 16e of zo weer terug. Je zou dan evt mee terug kunnen rijden? als jij ook in NL bent?
Groet, Eva en Jeroen
Hoi eva en jeroen,
Helas heb ik van de week een adres in italie geregeldt en ben hier zowiezo een maand en kan daarna misschien naar jullie komen. Misschien dat jullie dan nog steeds hulp kunnen gebruiken. Ik hoop het wel. Mochten jullie willen weten wat ik in huis heb qua klussen kunnen jullie kijken op www.tjerk1schimmel.reismee.nl en dan als password zeus0911 invoeren.
Hier staan mijn meeste laatste klussen op.
groetjes tjerk
Wetende uit ervaring dat een trap maken behoorlijk hoofdpijn kan geven, om alles goed uit te laten komen en zo te zien deed dat het…! mooi stukje werk!
Maar behalve dat, je bent hier gewoon welkom, laat maar horen wanneer en zo je kunt.
Ik heb vroeger in NL een interieur bouw bedrijfje gehad, heb nog het meeste gereedschap, deed veel gekke opdrachten, voor theaters en horeca. Hou dus zelf van “creatief knutselen”
Groet, E&J
Ps we hebben nu zelf maar een posting gedaan op deze site die ik pas sinds gister ken…
Hallo Tjerk,
Ik heb je oproep via mijn Google zoektocht gevonden. Ik zag dat de oproep uit 2010 komt… Ben je nog steeds op zoek?
Ik heb de stichting www.vliegendemeubelmakers.nl (wellicht van gehoord?). Ik ben op zoek naar een meubelmaker die voor minimaal 3 maanden les wil geven bij ons project in Zuid-Afrika. Hopelijk heb je nog interesse of weet je iemand anders?
groetjes Barbara