Ruilaanbod van verblijf in grotendeels gerenoveerd oud huis en duikcursus tegen hulp bij de laatste afrondende werkzaamheden waaronder metselen en stucadoren van omheining. Moet wel iemand zijn die van grotere honden houdt.
Is er iemand die hierin geinteresseerd zou kunnen zijn?
Hoi!
Ik ga in oktober en november stage lopen op curacao. Hoeveel hulp heb je nodig? Wat is de ligging van het appartement?
Groeten, Marieke
Hoi Marieke
Het is een huis, dus geen apt. Ligging is Jongbloed, grens van Engelen.
Je moet wel enige ervaring met metselen en stucadoren hebben.
Als je alleen acco zoekt kan ik misschien ook wel iets voor je doen.
gr. Petra
Hoi Petra!
Oke… nee, ik heb totaal geen ervaring met stucadoren en metselen!
Maar… het zou superfijn zijn als je me zou kunnen helpen bij het zoeken van woonruimte!
Het liefst zou ik ergens in Punda wonen, dicht bij het Sehos. Iets verder weg is ook wel goed. Een studentenhuis lijkt me gezellig, maar hoeft niet.
Ik hoor graag van je!
Groetjes, Marieke
voor hoelang is dat en heb je wat meer info kan wel beetje metselen en stukadoren heb nooit grote oppervlakken gedaan laat me wat weten als je nog niemand hebt groeten kevin
hoi sef,
we moeten nog beginnen met de volgende klussen: kleine badkamer, zijporch en verven zijmuren tussen ons terrein en het terrein van de buren.
Dat zal hoogstwaarschijnlijk vanaf nu tot einde jaar worden aangepakt. Verwachting is dat het een paar weken werk gaat zijn.
Onze planning is nog niet zeker vanwege allerlei externe omstandigheden.
Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag.
gr. P
Hoi Petra,
Ik heb zeker ervaring met metselen en stukadoren, werk al langere tyd in de bouw. Maar kan je me wat duidelijker maken om wat het gaat want eerst heb je het over metselen maar nu over een badkamer en verven? En hoe zien jullie het werk (aantal uren) tegenover de duiklessen?
Ik wil al langere tijd gaan om daar wat te doen. Kom net van een half jaar uit Afrika maar begin het best weer zat te worden hier ondanks alle vastigheid.
Hoi Stivie,
inmiddels zijn we al wat gevorderd: hebben momenteel de laatste badkamer open liggen voor stuken en tegelen. We moeten nog de voormuur (omheining) en de voorporch. De muur is metselen met blokken en stuken over zo’n 66 meter lengte.
Wat is volgens jou een redelijke deal: hoeveelheid werk tegen duiken + acco.??
Hoor graag van je,
gr. P
Hoi Petra,
Weet eerlijk gezegd niet wat reeel is maar daar kan ik nog we even over denken!
Maar over dat duiken wat daar tegen over staat, is dit met jullie of is dit met een ervaren persoon? Hoe dachten jullie dit te doen met gereedschap? Hebben jullie alles qau gereedschap dan?
En is het huis bijv met airco en staat dit huis in een veilig gebied?
Hoi Stivie,
Het huis is in een zeer rustige straat, in een wijk vlakbij winkels, scholen, restaurantjes enz. Volgens ons zeer veilig. Het huis heeft gedeeltelijk airco. We hebben 3 rottweilers die onbekenden uit de buurt houden. ![]()
We hebben zelf vrijwel alle gereedschap (huren indien nodig) en zijn zelf ook redelijk bekend met het werk.
Hoe lang wil je blijven en wat wil je verder doen op Curacao?
Nb. Als je serieus geinteresseerd bent dan kunnen we wellicht even contacten om verder te praten.
gr. P
ps. duiken is met een van ons (divemaster) en dive instructor (vriend). Beiden hebben veel ervaring (zijn niet piepjong meer).
He Petra,
Klinkt allemaal best goed en als ik de ligging hoor zit dit ook nie ver van Willemstad? Ik zit zelf te denken om 6 weken te gaan maar daar moet ik eerst toestemming van hebben van me baas.
Maar zullenwe het even verder over de mail bespreken ? Mailadres is [EMAIL=“stivielans@hotmail.com”]stivielans@hotmail.com.
Spreek je wel over de mail!!
Grts Stefan