Kan iemand mij een aanbeveling doen over een goed (niet al te duur) middeklasse hotel in buenos Aires?? prijsklasse mag zo liggen tussen 35-50 euro per dag. liefst in het centrum aangezien ik daar dus moet zijn en geen zin heb om veel geld te spenderen aan taxi of bussen…
Ik moet daar zijn zo medio/eind oktober voor een weekje ivm zaken…ik reis samen met mijn vruw en zoontje van 1,5 jaar oud. We wilden via GOL gaan vliegen omdat we een busreis van 24 uur vanuit PY niet zien zitten en omdat de meerprijs voor een ticket niet echt veel meer is dan wat het met de bus kost.
We spreken goed spaans dus een (duur) internationaal hotel is niet nodig.
Zeker weet ik wat Peter! Het voordeel is natuurlijk dat je niet aan hotelregeltjes gebonden bent zeker ivm zo’n kleintje erbij.
Verder zit je gewoon tussen de locals…
Hier 3 bedrijven waar ik allemaal wel ik keer heb bij gehuurd en goede service hebben. Ik denk dat jezelf wel een beetje weet in welke barrio je wat zoekt? Daar kun je de site’s ook op selecteren, maar dat wijst vanzelf
zelf zitten we in Tigre Delta met onze B&B, wat wat onhandig is als je vooral in het centrum van de stad moet zijn.
Er is een NLs-Argentijns koppel dat een B&B heeft op 1,5 blok van plaza de mayo, de kant van san telmo op.http://www.bedandbreakfastbuenosaires.com/
dat lijkt me wel wat voor jullie