Aan Sargento

Hoi sargento
ik lees net dat jij er woont.
Hoe kan ik je mailen/
ik probeer je www, dr1 oid maar ben een dagje ouder en niet zo superhandig met de computer.
Misschien kunnen we iets afspreken voor mijn div spullen?
Heb jij een lokaal reisburootje?
groet marjo56

Hallo,mijn email is,
[email=“de_nicole_salon@hotmail.com”]de_nicole_salon@hotmail.com
ik woon hier,heb geen zaak of niks meer,maar vind ,t geweldig om jou te helpen,er is meer behoefte aan schoolspullen dan aan kleren,kleren kan je hier v.d. Haiitianen kopen voor 50 eurocent,
ik heb vervoer dus ik wil je wel helpen met
jou spullen

he Sargento
Ik ben binnenkort in de DR en het lijkt me leuk om kennis met je te maken.
Ik ben zelf in Puerto Plata, heb er een auto, dus kan bij je langskomen.
Het is moeilijk om mij te bereiken, ik ben soms in hotel, soms bij vrienden en heb er geen gsm. Dit wordt mijn 21e bezoek in 9 jaar en heb er zelf ook een tijdje gewoond en gewerkt. Ik zou heel graag terug komen om er weer te werken, maar ben realistisch genoeg om te weten dat dit geen goed tijdstip is, dus we wachten rustig af.
Ik ben eigenlijk maar zelden op dit forum (tijdgebrek) dus zou je me info rechtstreeks naar mijn hotmail willen sturen? [EMAIL=“chicabianca@hotmail.com”]chicabianca@hotmail.com

Groetjes Bianca

heel leuk is echt gezellig,
maar mail naar mijn email,
ga binnekort verhuizen naar bani
grt

hoi sargento
Dat is me een beetje te ver uit de buurt van Puerto Plata
ik ben niet bang om in de DR te rijden, maar ik heb geen zin om een aantal uren te moeten rijden.
Mocht je begin september nog in de buurt van Puerto Plata wonen dan lijkt het me heel leuk om je te ontmoeten. Waar woon je nu eigenlijk. Ik zie hier staan dat je in Mocca woont, dat ken ik helemaal niet, waar ligt dat? Ik ken wel Moca, dat ligt in de buurt van Santiago.

hallo,
klopt moca bij santiago,ik heb daar een fince,maar ga vermoedelijk weer naar bani,
mss kom ik jou wel op zoeken,kom regelmatig in sosua,
,jij zit toch ook op het andere forum ,

Ik zit niet in Sosua maar in Puerto Plata.
Ik schrijf voor een aantal fora zowel in het nederlands, engels en duits.

Hoi
Bedankt voor je uitleg,sorry voor de moeite en verder geen problemen meer.
Wens je veel succes en zal je naam en forum doorgeven aan andere reislustigen in mijn omgeving.
Hopenlijk kun je og veel goeds doen daar want heb op je forum gelezen dat dat hard nodig is,groet marjo

Anne Krottje.
Je schreef dat je een zaak had met 35 man personeel.
Nou snap ik er niks meer van.
Vind het wel goed dat Sargento zo veel goede dingen doet hier in de DR. voor de kinderen.

Hallo ik weet niet of je het al wist maar Sargento hebben ze opgepakt. Hij was voortvluchtig. De politie heeft em in de DR gearresteerd en naar NL gestuurd. Sargento is niet meer in de DR. Dus ga er maar vanuit dat al zijn verhalen wat hij in DR heeft opgestart etc. niet waar zijn. Waarom hij zoveel verhalen had die niet klopte weet ik ook niet. Maargoed daar zal die vast wel zn redenen voor hebben

ik hoop toch niet dat hij de pedofiel is die ze deze week opgepakt hebben in de DR en die nu terug naar nederland gebracht wordt

die is niet deze week opgepakt maar eerder hoor. Maar in ieder geval ja dat is hij, sargento

ik had het op internet gelezen dat een nederlander die al een aantal jaren gezocht werd voor dit soort praktijken in de DR was opgepakt. Lekker hoor en dat beheerde het forum en gaf reizigers tips. Geen wonder dat hij iedereen aanmoedigde om toch vooral zijn kant op te komen met kinderkleding en schoolspulletjes. Had hij weer een reden om een schooltje of weeshuis te bezoeken. Ik krijg het er nu alsnog spontaan helemaal koud van.

Of hij dit is of niet laat ik in het midden…
Wat mij opvalt is de berichtgeving in de pers:
De Telegraaf publiceert het bericht met een foto van A.K. waar de ogen van een zwart balkje zijn voorzien.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/5173104/__Nederlandse_pedo_opgepakt_in_Dominicaanse_Republiek__.html
Dezelfde foto kun je echter in de RD pers terugvinden zonder balkje.
http://www.barrigaverde.net/?q=node/5489
Overigens is dit artikel veel uitgebreider en wordt ook de achternaam gewoon vermeld.

na het artikel gelezen te hebben, is dit volgens mij ook dezelfde persoon die in het verleden op de diverse andere dominicaanse fora zich voordeed als Willem uit Groningen. Ook aan zijn schrijfstijl te zien had ik dit vermoeden al langer.

Anne Krottje is Sargento, Ik dacht dat het allang bekend was onder iedereen maar blijkbaar niet. Ik en een aantal anderen weten dit al weken!

Hmm, ik heb mij niet zo verdiept in het DR forum, dus vandaar dat ik niet alle ins en outs ken. Wat mij verbaasd is dat als dit al bekend was, waarom hij nog steeds op Wereldwijzer toegang heeft en bovendien als Forumbeheerder…

Nee. Ik ken Willem.
Die is wel eens hier bij mij thuis geweest.
Sargento, Pollo,Anne Krottje is een ander persoon dan Willem.

Ok
dank je wel voor de opheldering

Zie verder: