Aan Sargento

Ook dom om als je gezocht wordt door de politie je foto op hyves te zetten…

Hoi allemaal,
Gelukkig heb ik op tijd een waarschuwing gehad om niet met deze man mee te gaan om al mijn spullen uit te delen in DR.
Blijkbaar was er op beide fora argwaan.
wel jammer dat dit niet eerder openbaar is uitgesproken want hoe heeft het nu zo ver kunnen komen dat hij als forumbeheerder goedwillende toeristen naar sloppenwijkjes etc heeft gebracht?
En de verhalen over een zaak,wel of niet??? en een dorp dat hij zou steunen???
Zijn er mensen die hem kennen en de foto aan de diverse namen kunnen koppelen?
Ik heb het geluk gehad zeer betrouwbare mensen te leren kennen die mij overal mee naar toe hebben genomen,ook Haiti,zodat ik met eigen ogen heb gezien dat alles superhard nodig was en goed is terecht gekomen.
Iedereen die mij geholpen heeft heel erg bedankt,groet marjo

hallo,
ik ben sargento,de waarheid is,
ik heb in sneek een privé huis gehad,15 jaar lang,op een moment in 2004 is mijn vrouw overleden,de bedrijfsleider heeft toen een meisje,bulgaarse van 17 jaar en 10 maanden aangenomen,ik was op dat moment in de dominicaanse rep,waar ik al 10 jaar een cedula en verblijfs vergunning heb,later heb ik in holland een beetje wiet gehad,ben bij verstek veroordeelt om dad ik in de dom. woond,ben geen pedo,geen drugs dealer,heb zelf 9 kinderen van 3 tot 17 jaar.ben zelf 62 en het laatste wat ik zou doen is iets met kinderen,
geloof wa6t je wil geloven,
grt ton
ps ik wist niet dat ik veroordeelt was

Sargento.
Ik geloof je wel.
En dat wiet.
Dat is geen probleem, want dat wordt in Nederland gedoogd.

dankje dre,
kom volgende keer v.d koffie
grt ton

1 like

Voor de duidelijkheid.
Ik zelf persoonlijk vind niet dat je wiet in bezit moet hebben of verhandelen.
Maar de Nederlandse Regering denkt er er anders over gezien het aantal coffeeshops in Nederland en het beleid.
Er zit dus een discrepantie tussen mijn persoonlijke mening en de mening van de Regering.
Ook ben ik niet kapot van eigenaren van privehuizen.
In zulk soort milieu voel ik me niet thuis.

Respect voor Sargento voor zn openheid en eerlijkheid, hoelang hebben ze je vastgehouden als ik vragen mag?

Ik vind het terecht dat Sargento bepaalde zaken rechttrekt.

he maatje!

na alle verhalen te hebben gelezen ben ik natuurlijk een beetje argwanend geworden. iedereen die een beetje hersens heeft zou hetzelfde doen.

maar ik heb ook eens heel diep en objectief nagedacht over alles en heb toen een besluit genomen

ik heb je zelf ontmoet en kan me niet indenken dat alle roddels waar zijn!
je sprak altijd met veel liefde en passie over je vrouw en kinderen.
als je over de DR sprak zag ik altijd diezelfde passie in je ogen!!

wat ik wil zeggen is dit: IK STA ACHTER JE.

ik ben een man van mijn woord , dus alles wat ik je toen heb verteld en beloofd wil ik ECHT waarmaken
en hoe veel die verhalen ook blijven knagen… ik sta voor mijn woord

groeten van die kale!

p.s. : doe je vrouw en kid’s de goetjes + een dikke knuffel van me! :wink:

Er zit natuurlijk een erg groot verschil in het hebben van sex met kinderen.
Of je hebt een privehuis en je verblijft in de Dominicaanse Republiek.
En je bedrijfsleider neemt zonder jouw toestemming een meisje onder de 18 jaar aan als medewerkster.
Dat is een hemelsbreed verschil.
Ook als is het beide pedofilie.
En ik geloof voor 100 % dat Sargento de waarheid spreekt.
Sargento.
Ik hoop dat je naam gezuiverd wordt.

ik ook !!

ik geloof ook niet dat hij zoiets zou doen met kinderen.

ik hoop je snel te zien maatje!

In de Telegraaf stond ook duidelijk als tenlastelegging:
Het prostitueren van minderjarigen.
Er stond niet het hebben van sex met kinderen.

Dank jullie voor alles
jan mijn tel nummer is
06 44097633
ik zal je alles uitleggen,
grt v.d familia uit la vega

ik bel je morgen in de middag

by the way : je had je nr ff met een prive-bericht moeten sturen
verwijder je laatste post even als het kan anders word je straks misschien steeds lastig gevallen

Dat is een Nederlands telefoonnummer.
Je schreef mij een E-Mail dat je in de DR.zit
Hoe kan dit?

kijk op je prive mail

Ik heb geen mail ontvangen

Ik ben Marja Verhoef . Ik ben nieuw op dit forum. Kreeg het door geemaild van een vriend.Joost en Marja Verhoef uit Andijk Holland hebben met jouw gesproken in onze laatste vakantie afgelopen maart. Volgens een email en SMS is die vriend ik noem geen namen bij jouw op bezoek geweest om zijn laptop te laten repareren. We weten alles van situatie Sargento en weten zijn verblijf in Friesland .Hebben het zelf gecheckt in die woonplaats. Met diverse mensen daar gesproken en ze wisten te vertellen dat hij daar woonde. Bij een duiventil houder in die woonplaats. Onze vriend komt in mei juni weer naar Nederland. We hebben veel contact SMS en email en zijn erg blij dat we hebben leren kennen. Dre ik hoop dat je ons nog kaan herinneren een vrouw blond lang haar naam Marja en Joost mijn man een verwoed visser. We hebben een lasbedrijf te Andijk www.lasbedrijfverhoef.nl . Leuk je ontmoet te hebben. En nu weet je ook alles over de situatie. Groetjes Marja Verhoef en we zijn nieuw op jullie wereldforum

Ik heb een persoonlijk bericht aan Dre Broeders gestuurd. Marja en Joost en weten alles over Verhoef . We zijn nieuw op het wereldforum en weten alles over Sargento 2 jaar geleden heeft mijn man hem ontmoet thuis en hij heeft mijn man veel laten zien van de plaats waar hij toen nog woonde. Joost en Marja Verhoef

Voor de duidelijkheid:
Ik heb geen enkele binding met Sargento en wil verder niks met hem te maken hebben.