Ticket voor de Burj Khalifa zojuist geboekt, goede tip zat al aardig vol!
Dan ga ik voor de taxi, miss dat ik nog medereizigers tegenkom.
En idd zien hoe het gaat, daarna genieten in Thailand!
Heb er nu heel veel zin in!!
Ticket voor de Burj Khalifa zojuist geboekt, goede tip zat al aardig vol!
Dan ga ik voor de taxi, miss dat ik nog medereizigers tegenkom.
En idd zien hoe het gaat, daarna genieten in Thailand!
Heb er nu heel veel zin in!!
Ik ben twee keer een dagje in Dubai geweest, en ik vind het een hele leuke manier om mijn lange vlucht even te onderbreken! Ik zou zeker de stad in gaan als ik jou was.
Je komt tegenwoordig een heel eind met de metro, maar je komt net niet overal. Je kan een stuk met de metro gaan en een bus nemen, of je neemt vervolgens een taxi. De prijs valt mee. Ik zou in ieder geval naar de oude stad gaan, en een kijkje nemen op de rivier. (Gewoon met een goedkoop pondje dat je naar de overkant brengt. De Burj ben ik niet in geweest, maar het is ook heel bijzonder om het gebouw van een afstandje te bekijken. Het business District van Dubai met al zijn wolkenkrabbers is ook leuk om een paar uur te bezoeken, met name 's avonds als het begint te schemeren.
In Dubai kan je heel duur eten, maar elke Mall heeft ook wel een grote supermarkt en een fast food keten. Ik vind het zelf heerlijk om gewoon wat in de supermarkt te kopen en dat buiten in de schaduw op te eten. En als het echt te warm is dan wil de Mac wel verkoeling bieden
Ik heb niet gewinkeld in Dubai, en eigenlijk heb ik er echt maar weinig geld uitgegeven. Als gezegd, je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Bij deze mijn verslag: IkReis - Dubai stopover: tips en ervaringen.
Bedankt voor je antwoord. Zojuist ticket voor Burj geboekt en ben erg benieuwd!
Ik pak na aankomst een taxi richting centrum en kijk vanuit daar wat het beste uitkom. Ik hoop zowel van het oude als het nieuwe gedeelte iets mee te krijgen.
Fijn zo snel tips, heb hier zeker wat aan!
Alleen maar meer vakantiekriebels!
Hallo
Thailand is inderdaad een superland om in rond te gaan,zijn zelf beetje verslaafd geraakt aan het land.
Zijn dit jaar voor de 2de maal geweest en mocht het kunnen zou er nog een 3e keer dit jaar ook nog bij kunnen :-).
Heb je al een planning van wat je wil zien??
Anders kan ik je mischien wat wegwijs helpen
Een paar jaar geleden ben ik een aantal maanden in Thailand geweest (niet veel in het zuiden) en daar komt mijn verslaving vandaan!
Ik ga nu naar het zuiden voor drie weken. De eerste nachten zijn geboekt op Ko Samui vanuit daar willen we verder het zuiden in.
Ik denk richting Phi Phi en het Khao Lak park staat hoog op mijn lijstje.
Mocht je hier nog tips voor hebben dan hoor ik dat graag!!
Hi Marlie
Alles over Thailand, vind je het best in de forum voor Thailand : www.wereldwijzer.nl/thailand
Succes !
Groetjes
Sopirla>>>
volgens mij zitten we hier ook op het thailand forum lol2 al zou je dat door de topic titel mischien niet zeggen :beef:
Hey,
Wij hebben nu de 2de maal ook iets meer zuidelijker gezeten als in februari,vooral voor de weersomtandigheden…
Tja het zuiden is toch helemaal iets anders,vind het zelf veel beter in het noorden,de eilanden zitten overvol toch een aardig stuk duurder dan het noorden.Ik vind er persoonlijk niet echt veel van het thais leven terug.
Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Wat ons wel enorm is bevallen was khao sok national park echt prachtig om in rond te wandelen voor te genieten van de natuur,wij verbleven bij nung house vlak bij de ingang van het park(±500meter stappen) zeer goed van eten en betaalde voor een zeer nette bungalow 500b.
Zijn ook naar phuket geweest(kata beach) maar heb de dag nadien ingepakt en naar de noordkant van phuket verhuisd(nai beach).
Kata beach was me net wat teveel van de vele barretjes etc…
Als we nu teruggaan zal het zeker in het noorden zijn dit spreekt ons veel meer aan alles boven chiang rai(mae salong de hong son lus etc) Echt zalig aan die kanten!!
In februari hebben we op Ko kood gezeten en was ook best wel te doen komen in het weekend de rijkere thai op vakantie.
vanaf Koh Samui zou je ook naar Koh Tao en Koh Phangan kunnen gaan als je deze eilanden hebt bezocht kan je via Surat Thani naar het Khao Sok Park kunnen reizen (ik denk dat je het Khao Sok national park bedoelt)
van hier uit zou je dan via Phuket naar Koh Phi Phi kunnen gaan en hier vandaan weer naar Ao Nang, zo kan je vanaf Krabi weer naar bangkok vliegen en heb je zowel enkele eilanden in de golf van thailand als in de andaman zee bezocht