8 maanden Spanje

Ik wil vanaf september een tijd naar spanje om spaans te leren. Het liefst in zuid spanje aan de kust (denk zelf aan cadiz, malaga of tenerife) Wat mij opvalt bij mijn zoektocht is dat de meeste scholen alleen cursesen bieden voor ±7weken maximaal. Via DonQuijote kan je ook spaans voor het leven kiezen en dat is vanaf 20 weken tot 40 weken. Weet iemand welke organisaties veder nog cursussen bieden voor langere tijd?

Hola,

Er zijn genoeg scholen waar je voor een langere periode Spaans kunt leren, soms wordt het alleen niet vermeld op de website. Als je denkt aan 8 maanden zou ik niet naar Tenerife gaan, toch een toeristisch eiland.

Ik zou eerder kiezen voor een stad, Malaga is een prima keuze, of meer het binnenland in Sevilla of Granada. In een stad ervaar je toch meer het studentenleven. Ook Cadiz zou ik niet voor 8 maanden kiezen, de taalscholen daar zijn erg klein en hebben in sommige maanden maar max. 10 studenten.

In Malaga zou ik kiezen voor Malaca Instituto, grote school met veel voorzieningen iets buiten het centrum, Sevilla voor Clic. Vergelijk eens de verschillende cursussen en prijzen, er zijn een aantal organisatie’s in NL waar je dit kan boeken, zie eerdere discussie’s.

Succes met je plan,

Saludos,
Erika

@ SL88
De meeste organisaties geven voorbeeldprijzen, maar is het zeker mogelijk om langer te blijven. In principe kun je vanaf 2 weken tot maximaal een jaar overal terecht! Onze organisatie bestaat inmiddels 20 jaar en we bieden ook taalcursussen aan in Cadiz en Malaga. Heb je enig idee hoe lang je wilt blijven. Je kunt de bestemmingen makkelijk combineren of eventueel een DELE examencursus volgen. Indien je verder nog vragen hebt, kun je ons altijd mailen via info@plustaalreizen of wanneer je graag een offerte wilt ontvangen!

Spaanse cursussen van 12 weken of langer, worden door vrijwel alle scholen aangeboden. In Cadiz bijvoorbeeld bij CLIC, of K2, of SIC en in Malaga door Malaca Instituto, Malaga Si en La Brisa. Allemaal leuke en goede scholen!
Ook Don Quijote en Enforex bieden op veel verschillende plaatsen alle mogelijke cursussen aan…Het is dus maar wat je zoekt.
Als Educational Agent help ik je graag verder…

Groet,
Heleen Pelle
www.bureaubuitenland.nl:wereld: