Hoi, ik ben momenteel in Pokhara en heb nog geen vaste plannen. Zou wel graag een trek willen doen. Als je wilt afspreken, mail maar even: rogierbos@hotmail.com
Groet!
Rogier
Hoi, ik ben momenteel in Pokhara en heb nog geen vaste plannen. Zou wel graag een trek willen doen. Als je wilt afspreken, mail maar even: rogierbos@hotmail.com
Groet!
Rogier
Hey!
Ik vlieg morgen naar Nepal voor nog onbekende tijd. Zijn er dit weekend anderen in Kathmandu en in voor een drankje? Ik ben erg benieuwd naar reisverhalen en tips!
Groet, Marcella
Hoi Marcella,
Ik zit op dit moment in Pokhara. Het is op dit moment feest in Nepal: Dewali, dus daar zul je vast wat van zien. Ik blijf voorlopig hier, omdat het een stukje relaxter is dan in Kathmandu (vooral Thamel). Ik wil waarschijnlijk maandag een trek gaan doen vanaf hier voor ongeveer 7 dagen, dus mocht je willen aansluiten: je bent uitgenodigd.
Oh enne in Thamel vind je genoeg aansluiting met andere reizigers :cheer: Genoeg plekjes om een drankje te drinken.
Groetjes, Nienke.
PS Rogier, ik had je nog gemaild, maar helaas geen reactie gehadā¦
hey,
veel plezier in Pokhara, is idd een super plekkie. ik heb er ook een aantal weken gezeten en heb me prima vermaakt. je moet eens langs Silk Road gaan. Echt een leuke en relaxte tent, en als je gitaar kan spelen of kan zingen mag je altijd meespelen met de band.
anyhow, enjoy!!
Bal(krishna Tamang) is sinds 17 jaar een officiĆ«le gids in Nepal. Hij doet trektochten maar ook Nepal Highlights of gewoon een tour door Kathmandu. Bal is een ontzettende lieve, eerlijke man en heeft mijn reis onvergetelijk gemaakt. Ik heb de LangTang trek gedaan en dat was in 1 woord: SUPER! In de avond als we bij een herberg aankwamen wilde alle andere trekkers zijn gegevens hebben omdat het zoān leuke gids is. Gidsen kunnen nogal arrogant zijn en hoogdravig naar vrouwen toe. Dit heeft Bal dus helemaal niet hij is helemaal zichzelf en verteld je ook leerzame dingen over de natuur, cultuur etc. Hij werkte voor een reisbureau maar daar hield hij zo weinig aan over dat hij de keuze heeft gemaakt voor zichzelf te beginnen. Alleen komt dat moeilijk van de grond gezien hij zijn vrouw (die fruit verkoopt op de markt) door gezondheidsklachten moet ondersteunen om het fruit van de groothandel mee naar de markt te slepen. Maar als hij toeristen kan rondleiden of mee op trekking kan nemen kan zijn vrouw een Riksha huren om het fruit naar de markt te brengen. Ik ben bij Bal thuis geweest en hij woont in een 4 bij 3 meter āhuisā waar hij zijn vrouw en zijn zoon slapen, eten etc. Je helpt hem dus direct als je van hem gebruikt maakt als gids en nje geld blijft niet hangen in een reisbureau wat vaak toch al een goed bedeelde directeur heeft die zo nog beter bedeeld word.
Groepen van 1 tot maximaal 4 personen.
Neem contact met mij op als je nog meer informatie wil hebben of met Bal zelf. 06-18441388
stefjanssen@yahoo.com
balpub80@hotmail.com
Hallo allemaal !
Ik zal 29 september in Katmandu arriveren ! Ik zal een iets zwaardere trekking doen, namelijk naar Everest Base Camp, Gokyu Lake en Island Peak. Natuurlijk kom je veel reizigers onderweg tegen, maar misschien via het forum al andere die deze trekking mochten willen doen ?
Groet !
Hi! Mijn oproep dateert van vorig jaar, dus ben inmiddels alweer terug. Jij veel plezier iig! Groet.
Hallo allemaal!
Ik ben van plan van 5-30 okt naar Nepal te gaan en dan vind ik het ook heel gezellig om af te spreken. Ik ben nu druk naar tickets aan het zoeken en wil uiterlijk morgen boeken. Ik vind de Annapurna wat te lang, zou graag een wat kortere trekking willen doen. Verder klinkt een tropische wandeldagtocht in het Bardia National Park me als muziek in de oren. En kayakken en nog veel meer. Heb er zin in! Ik bericht nog even als ik geboekt heb! groetjes, Floor
Namaste! Ik ben van 5 okt - 16 nov in Nepal en sta overal voor open. Ik wil graag een trekking doen maar liever wat kortere trekkings, naar het meer van phokara en een weekje yoga zie ik ook wel zitten. Ik ontmoet jullie daar graag! Groetjes Floor (28 jaar)!
Ow haha ik dacht dat mijn vorige bericht niet geplaatst was
Wij zijn al 7 keer naar Nepal geweest, en telkens zie je nieuwe dingen.
Om uw reis vlekkeloos te laten verlopen, is het beter een goed reisbureau aan te spreken ter plaatse.
We hebben heel goede ervaring met Yatra Sanjal Travel http://yatrasanjal.tripod.com/
Vr Gr
Patrick
Zou iemand van jullie (wanneer je op de Annapurna Circuit bent/of bent geweest) je blog link kunnen toesturen? Ik ben erg benieuwd of er bijzonderheden zijn met Thorung La (b.v. excessief veel sneeuw) of Tilichio Lake.
Iemand nu al van plan om te bloggen?
Fijne reis! (Ik ga mid-Nov).
Hey Niels,
ik vlieg op 23oktober voor 7weken naar nepal/india. Wil daar ook een trekking gaan doen in het Annapurna-gebergte.
Heb jij inmiddels al een route en datum geprikt. Als het je uitkomt kunnen we ook samen iets ondernemen.
Groetjes Dino (40jaar)