hoi
ik ga 5 weken rondtrekken en begin in Den passer op bali.Ik wil graag naar lombok de gillis eilanden en vertrek weer naar huis vanuit singapore.Wat is een handige route?
groetjes daisy
hoi
ik ga 5 weken rondtrekken en begin in Den passer op bali.Ik wil graag naar lombok de gillis eilanden en vertrek weer naar huis vanuit singapore.Wat is een handige route?
groetjes daisy
Madelief, ga je alleen naar Bali en Lombok/Gili-eilanden of ook nog Java ?
he ,
Ik wil zeker ook naar java gaan en het liefst ook een stukje sumatra meepikken vooral het oerang oetang resort in het noorden. Er is gewoon te veel te zien en te weinig tijd.Als je wat mooie highlights of tips hebt dan hoor ik ze graag.
groetjes daisy
Hoi Daisy,
wij gaan 24 dagen en als het aan mijn vriend had gelegen hadden we in die 24 dagen naar Sumatra, Java, Bali, Lombok, Sulawesi en de Kleine Sunda-eilanden gegaan, maar dat is onmogelijk, dus heb ik de knoop doorgehakt. Het wordt nu Java (wat familiebezoek en bezienswaardigheden zien), Bali (rondom het eiland en aan het einde een hele leuke verrassing voor mijn vriend) en Lombok (aantal dagen inclusief de Gili-eilanden althans Gili Trawangan waar we ook zullen overnachten). Ja, we willen ook veel zien maar af en toe ook een rustdag (strand). Je kunt nooit alles in zo’n korte tijd zien en moet overwegen wat je dan het belangrijkst vind. Ik hoef niet persé alle bezienswaardigheden te zien alleen Borobodur en Prambanan op Java, Tanah Lot en National Park Barat op Bali en daarnaast eigenlijk het liefst zoveel mogelijk niet-toeristische dingen en veel onder de bevolking zelf. Hebben we vorig jaar ook op Jamaica gedaan en is goed bevallen. Op Sumatra heb je (vlakbij Orang Oetang dorp) het Toba-meer, dat moet heel mooi zijn. Verder weet ik niet precies wat je allemaal in de planning heb zitten. Laat het mij anders weten.
Groetjes, Indesco