5 of 6 weken nz???

Beste lezers,

Wij hebben een huurauto en blijven niet lang plakken op een plek maar vinden het leuk om veel te zien, veel rijden geen probleem. Hebben we dan genoeg aan 5 weken of zeggen jullie gewoon 6 weken doen want er is zoooooveel te zien???:zon02:

Hoeveel weken het noorder eiland en hoeveel weken het zuidereiland voordat je de meeste highlights hebt gezien? Dit ivm het boeken van vliegtickets en de boor enz. We gaan in december.:dag:

super bedankt alvast! gr natasha

Hallo,

5 weken kan genoeg zijn dan zou ik 2 weken op het noordereiland en 3 weken op het zuidereiland. Ik heb aardig wat roadtrips gemaakt zie onze weblog hier onder en dan naar december 2009/10

Ik ben nogal degene die altijd roept dat de reis niet per se lang hoeft te zijn. In een paar weken kun je heel erg veel zien en een geweldige reis maken met erg veel hoogtepunten van het land.

Maar ja, als je zes weken kunt gaan zou ik ze zeker gaan! Dat ik van mening ben dat je in korte tijd goed kunt rondreizen wil niet zeggen dat je met meer tijd je hoeft te vervelen.

Er is altijd wel weer iets nieuws te zien en ach, zo af en toe een dagje relaxen is ook geen straf natuurlijk.

Dus samengevat: 5 weken is niet te kort en uitstekend te doen, 6 weken is altijd beter.

hoi! ik ben 4 weken geweest en heb wel het idee dat ik alle hoogtepunten heb gezien, maar heel soms had ik langer op een plek willen blijven.
Eerlijk gezegd denk ik dat je dat gevoel ook hebt bij 5 weken en ook bij 6 weken :slight_smile:
maar goed: als ik 6 weken kon gaan, zou ik dat zeker doen!