5 mensen gezocht voor een uitdagende reis Peru! (augustus 2010)

**Hallo iedereen, **

Ik ben op zoek naar 5 mensen om een reis door peru mee te maken, op basis van 6 mensen (totaal) is de prijs namelijk goedkoper! (860,- p.p. voor twee weken). Hieronder wat meer informatie over de reis. Ik heb al een aantal wandelvakanties gedaan, met het echte beklimmen heb ik nog weinig ervaring, maar ik hou wel van een uitdaging. Het zou dan gaan om een periode in de maand augustus, eerder/later kan ik helaas niet.
Zelf ben ik 19 jaar en ik zoek ook mensen van rond dezelfde leeftijd. Geslacht geen voorkeur,

Nou laat het weten!
Je kan me ook mailen: [EMAIL=“letty_harpa@hotmail.com”]letty_harpa@hotmail.com

groetjes! Letty
Reisomschrijving:

**
[ul]
[li]tempelcomplex Chavin De Huantar [/li][li]acclimatisatiewandelingen [/li][li]Santa Cruz-trek [/li][li]beklimming Nevado Pisco(5752m) [/li][/ul]Het noorden van Peru herbergt enkele van de meest spectaculaire berggebieden ter wereld waarvan de Cordillera Blanca zonder twijfel het meest gekend is. Dit gebied wordt sinds 1975 beschermd in het Huascaran nationaal park. Men vindt hier op een relatief kleine oppervlakte twintig 6000’ers waaronder de Huascaran, met zijn 6768m de hoogste berg van Peru. Een trekking in dit gebied is dan ook een absoluut hoogtepunt op een reis door Peru. Het is aan te raden eerst enkele dagwandelingen naar een van de vele meren in dit gebergte te maken om zo sneller te acclimatiseren. De relatief makkelijke Santa Cruz-trek is de absolute klassieker in dit gebied. Je combineert deze trek met de beklimming van de Nevado Pisco. Deze relatief makkelijke beklimming onder begeleiding van professionele Peruaanse berggidsen biedt je een adembenemend panorama over het gehele Cordillera Blanca gebied. Een absolute aanrader voor de alpinist met ervaring.**

Inbegrepen

[ul]
[li]de voorziene plaatselijke transfers[/li][li]alle overnachtingen en excursies volgens programma[/li][li]lunch tijdens dagexcursies[/li][li]alle maaltijden tijdens de trekking[/li][li]lokale Engelstalige professionele berggids, drager(s) en kok(s)[/li][li]alle kampeermateriaal (incl. slaapmatje)[/li][li]ezels voor bagagevervoer en reservepaard[/li][li]inkom nationaal park[/li][li]alle klimmateriaal tijdens beklimming[/li][/ul]Niet inbegrepen

[ul]
[li]intercontinentale vlucht[/li][li]verzekeringen[/li][/ul]voor meer info kijk op deze site:
http://www.explorado.be/Te-Voet-Wandelreizen-in-groep-en-individueel/individuele-reizen/peru/Cordillera-Blanca----Santa-Cruz-trek-en-beklimming-Nevado-Pisco/omschrijving

sat is vandaag de 4e vraag-allemaal onervaren 19jarigen-die nog niet echt goed kunnen lezen. DIT forumdeel is vor ingewikkelde reizen door vele laden (weet je-ik hou van kluifjes van vragen die echt nadenken vereisen). Als je die ogies gebruikt die je bobven duidleijk REISGenoten-kijk eerst eens-mer zijn er al naar jou op zoek daar.
Vragen over 1 land stel je beter op landenforums-dat land.
en ik wens je een supergoed spamfilter toe-dat heb je wel nodig als je je @mail op het www te grabbel zet.

Oke…
Ten eerste: Leer eerst is een normale zin formuleren voordat je ergens commentaar op hebt. Het heeft me namelijk een kwartier gekost om uit te vinden wat je nou precies bedoelde.
Ten tweede: Dit bericht zou je inderdaad kunnen plaatsen onder het speciefieke land, maar aangezien een trektocht door peru, naar mijn idee, voor iemand als nederland ook als een wereldreis te beschouwen is, heb ik het bericht hieronder geplaatst. Misschien had ik het bericht inderdaad beter onder reisgenoten kunnen plaatsen. Als je er heel veel last van hebt, wil ik het bericht graag verplaatsen voor je.
Ten derde: Dit is een oud e-mail adres wat ik eigenlijk niet meer gebruik, maar voor dit soort dingen leek het me wel handig, zodat mensen direct contact op kunnen nemen als ze dat willen.

nog vragen?
Groeten, Letty

Hallo,

Ik hebt het bericht verplaatst naar [Reigenoten Forum](Reigenoten Forum).

Groetjes, Leontien