Reisgenoot gezocht voor reis naar midden-amerika sep/okt 2009

Hey hoi,

Ik, spontane vrouw van 30, wil in september of oktober 2009 1 maand gaan backpacken door Midden-Amerika (Costa Rica, Nicaragua, Honduras, Guatemala en Belize). Ik ben op zoek naar een leuke reisgenoot (liefst een man…sorry dames) van ongeveer dezelfde leeftijd (29-35 jaar) met backpackervaring.
Zelf heb ik 2 maanden georganiseerd rondgereisd door Ecuador, Chili, Bolivia en Peru en 4 maanden gewerkt in Peru. Ik spreek Spaans dus dat is mooi meegenomen.

Lijkt het je leuk om met me mee te gaan…dan hoor ik dat graag!

Beso :kus:
Sandra

Hai Sandra,

Costa rica ben ik ook geweest,2x ergggg mooi daar! Maar dit jaar wil ik met mijn vriendin naar Peru, kan en wil jij mij jou ervaring vertellen…hoe je gegaan bent…veilig…hotels…

Gr.Rick

Hey Rick,

Mij lijkt Costa Rica ook super! Peru is ook helemaal geweldig, daar ben ik nu 2 keer geweest en het is zo prachtig allemaal.
Van september tot november 2007 heb ik een rondreis van 2 maanden gemaakt door Ecuador, Peru, Chili, Bolivia en weer terug naar Peru met Koning Aap reizen. In een groep van 15 mensen hebben we twee maanden rondgereisd. Ook als je in een groep reist moet je gewoon goed op je tas en spullen letten want er worden regelmatig toeristen beroofd. Verder heb ik me nooit onveilig gevoeld in geen van deze 4 landen. Het is een kwestie van alert blijven.

De route die we in Peru hebben gedaan:
Trujillo - Huanchaco
Huanchaco - Lima
Lima - Ica
Ica - Nazca
Nazca - Arequipa
Arequipa - Colca Canyon
daarna zijn we naar Chili en Bolivia doorgereisd
daarna hebben we in Peru nog de volgende plaatsen aangedaan:
Puno-Cuzco
Incatrail Cuzco
vertrek Cuzco - Lima -Amsterdam

Ook heb ik 4 maanden gewerkt in Huaraz (Peru) in de prachtige omgeving van de Cordillera Blanca en Negro. Het is er zo prachtig en je kunt er heel veel verschillende wandeltochten maken, raften, mountainbiken etc.
Mijn ervaringen van mijn rondreis en van mijn werk in Peru kun je nalezen op: www.draatje.waarbenjij.nu

Als je nog meer vragen hebt…dan hoor ik het wel!

Groetjes
Sandra

Hallo Sandra,

Bedankt voor je snel mail, en kom nog wel wat dingen vragen. ik zat toevallig op internet…ticket…maar wel 25 april vertekken…626 euro…niet duur he. maaaar ik kan dan nog niet, ben net in november in Madagascar geweest :slight_smile:

Jij hoort mij…! en als jij vragen over Costa rica heb…( zal wel niet…wereld reizigster)

gr. Rick:dag: