Ik ga hopelijk 5 maanden stagelopen op Curacao, Ik dacht alles al geregeld te hebben en ik heb dus al een ticket gekocht. Destijds heb ik ook opgezocht of ik ook een visum nodig heb, dit scheen niet zo te zijn tot ik gister toevallig ergens las dat het maar voor drie maanden geldt.
Nu heb ik vandaag op deze site gelezen dat je ook een verblijfsvergunning nodig hebt. Dit heb ik dus ook niet geregeld!!! en mijn vliegtuig vertrekt 28 augustus, WIE KAN MIJ HELPEN??
Als je stage gaat lopen heb sowieso een verbijfsvergunning nodig op Curaçao. Je mag drie maanden verbijven op Curaçao op je toeristenvisum. Maar dan mag je niet werken. Stage valt hier wel onder werken…
Maar geen probleem. Ook al heb je je stage zelf geregeld, dan kunnen wij, van GPstart, ook alleen je verblijfsvergunning voor je regelen. Hiervoor kun je je inschrijven op onze website: www.GPstart.com dan ga je naar GPdo-it-yourself en daar is de link genaamd GPlegal.
Je ontvangt dan van ons een stappenplan en welke papieren we van je nodig hebben.
We wensen je sowieso veel succes met je stage.
Zonnige groeten vanuit Curaçao,
GPstart Team www.Gpstart.com voor je stage in het buitenland