5 Juni Prottest Van Middenstanders In Kusadasi

Morgen vanaf 17 uur in de vooravond gaan alle middenstanders in Kusadasi betogen en prostesteren tegen het openen van een nieuw winkelcentrum aan de haven. Dus worden de winkels ook gesloten.
Reeds vandaag zijn er reeds veel wagens aan het rondrijden met strooibiljetten en slogans tegen dit nieuwe winkelcentrum ,die veel winkels hier met sluiting dreigt. Het zal algemeen worden opgevolgd, de plaatselijke middenstand is erg boos op de gemeentelijke instanties die de gebouwen ilegaal hebben gebouwd. Vorige maand was er reeds een bomaanslag,die niet werd opgeeist maar we denken allen dat het ook betrekking had op de sluiting van dit winkelcentrum.
Dus alle toeristen die morgen rond 17 uur in Kusadasi zijn, blijf liever in jullie hotel, het zal een echte chaos worden. Want nu al zijn ze alles aan het klaar maken voor de beveiliging. De politie zal het druk krijgen ,want alle middenstanders gaan er samen tegen aan. En als turken boos zijn ,weet je nooit wat er gebeurd.Maar ik geef ze gelijk, heb hier ook mijn zaken en we noemen het broodroof . Dus als je morgen moeilijk in Kusadasi centrum komt ken je nu reeds de reden.
Dit wilde ik eens op voorhand vertellen om eens iets anders op het forum te brengen.
We wachten hier allen met spanning op morgen…
Groetjes uit Kusadasi,
Franka