Zaak oprichten in Kusadasi

Beste allemaal,

Ik en een vriendin willen graag over een tijd iets oprichten in kusadasi,… Alleen wat moet je doen om daar een zaak goed draaiende te houden,…? Misschien hebben enkele mensen wat tips voor ons,… of we het moeten proberen of niet,… Nederland is ook niet bepaald alles\

Met vriendelijke groetjes:zon02:

Hallo,

Ik woon reeds meer dan 13 jaar in Kusadasi.Ik heb hier ook een belgisch-Nederlands makelaarskantoor en heb reeds veel mensen geholpen bij de aankoop van een woning in Turkije.
Vooral in de streek Kusadasi.
Wat U hier moet doen om een zaak goed draaiende te houden is heel moeilijk uit te leggen. Wat voor zaak willen jullie hier beginnen ?
Als je hier iets nieuws brengt dan zit er nog toekomst in, maar denk eraan dat hier zowat alle winkels en zaken hetzelfde verkopen en de concurentie heel hard is. Ook hier is de crisis heel goed voelbaar.Als je een zaak start waar ook turkse mensen belang bij hebben dan kan je wel winter en zomer openhouden en zal dit meer leeefbaar zijn dan te denken aan alleen een zaak voor toeristen te openen die hier maar 6 maanden komen.
Denk eraan dat het seizoen hier maar 6 maanden duurt en je ook de wintermaanden moet overleven als je hier wil komen wonen.
Met meer prive vragen kan je me steeds persoonlijk mailen.

francoisevanhaesebrouck@hotmail.com

Groetjes uit Kusadasi,
Franka