5 dagen in Kuala Lumpur

Hallo iedereen.
Ik ben nieuw hier en wil wat vragen,Ik wil volgend jaar in aug 5 dagen Kuala Lumpur blijven kan iemand me wat tips geven wat Must see ???hoe kom ik van af het vliegveld naar het centrum van de stad?
bij voorbaat mijn dank.
charles

Ben je in Maleisie met een stopover? 5 dagen in KL kan een beetje te lang zijn, ookal er wel genoeg in de stad en omgeving te doen is als je er echt 5 dagen zit. Ik raad je aan om een dagje naar Melaka te gaan, het liefst tijdens het weekend, want dan is er een grote nightmarket.

Must see:
Petronas Twin Towers
Batu Caves
KL Tower
Chinatown (Petaling Jala)

Vanaf het vliegveld kun je de bus, taxi of zelfs de express train van KLIA nemen naar KL sentral. Vandaar zul je nog moeten overstappen naar ander vervoer naar je hotel.

Wij vinden het altijd prettig om van KLIA naar het centrum te gaan met de trein. Lekker snel. Vanag KL Sentral kun je per metro of monorail bijna overal in de stad wel komen. Als je er van houdt zijn er heel veel winkelcentra waar je flink wat tijd kunt doorbrengen. En eten zou ik doen bij 1 van de hawker stalls. Toen wij naar Maeisie en KL gingen hebben we heel veel info van veelzijdigmaleisie.nl en malaysiasite.nl gehaald. Daar staat ook ontzettend veel informatie over KL.