Verblijf in Kuala Lumpur

Beste mensen.
Ik wil in Aug 2014 ongeveer I week in kuala lumpur verblijven,kan iemand die ervaring daarmee heeft mij adviseren,is een week teveel op een plaats of een paar dagen voldoende.geef me je advise.
bijvoorbaat mijn dank.

Een prettige kerstdagen toegewenst voor iedereen op deze forum.

charles

In 2011 hebben wij 4 dagen KL gedaan als tussenstop vanuit Bali en dat vonden wij toen wel genoeg.

Ik heb dezelfde ervaring als “Zaan”; een dag of 3-4 is genoeg om de stad te zien. Je kan vanuit KL naar de Cameron Highlands en eventueel naar het zuiden naar bijv. Malacca Ook kan je een binnenlandse vlucht nemen richting Penang of Lankawi. Is allemaal prima te doen en leuk.

Hoi ,

Kuala Lumpur is inderdaad fijn om enkele dagen te doen maar voor een ganse week ?
wat zijn de andere plannen vd reis ? Want Kuala Lumpur is Maleisie en je zit op het Indonesie Forum !
Als je vanuit indonesie naar KL wilt reizen zou ik persoonlijk eerst Singapore doen en dan Vanuit Singapore met een Express bus naar Kl reisen .
Ik heb dit al verschillende malen gedaan , zeer goede autostrades in Maleisie en zo zie je ook nog iets vh Land .

Greetings Jan

Hi Jan.Ik ben dan onderweg naar Indonesie,ik reis via Kuala Lumpur naar Jakarta vandaar dat ik een aantal dagen in KL wou verblijven.Als wat jij voorstelt Singapore aandoen en dan met een express bus naar KL lijkt me ook een idee,dan kan ik via Singapore weer naar JKT.IK weet Jan dat ik op een IND forum zit maar het was voor de mensen die wat ik van plan ben ook een idee konden geven bedankt bijvoorbaat charles

Hij Charles ,

Ik zou de week splitsen enkele dagen Kl enkele dagen Singapore

1 like