5 dagen ao nang

Hallo,

we komen op 10 december van khao sok en reizen dan door naar Krabi (ao nang) waar we 5 dagen verblijven (dagtrips naar bv Koh Phi phi, misschien duiken in Phuket,snorkelen,…)
Daarna zouden we terug reizen naar Bangkok.

Is het wat de moeite om 5 dagen in Ao nang te blijven of is het beter om nog 2 dagen naar Koh Lanta te gaan en dus maar 2 a 3 dagen op Ao nang te blijven

bedankt

Persoonlijk vind ik 5 dagen Ao Nang prima te doen. Vooral omdat je er veel excursies kunt doen.
Zoals je zelf al aangaf naar de Phi Phi eilanden.

Je hebt er ook veel eilandjes voor de kust zoals het pareltje Koh Hong, Koh Poda en Tub/Mo islands, kun je met een longtail boot naar toe of met een tour. Een dagje naar Railey beach (west/east) en Phra Nang beach. (ongeveer 15 minuten varen vanaf Ao Nang)

Of een land tour naar de warmwaterbronnen, Emerald pool en de tijger grot tempel (Wat Tham Sua) en bij die tempel kun je iets van 1279 treden naar boven en heb je een prachtig uitzicht over Krabi.

En je kunt er diverse kanotochten doen!

Dus die 5 dagen krijg je wel vol.

1 like

Bedankt voor je reactie John.:chin:
Soms twijfel ik om ipv 5 dagen Ao Nang, het te splitsen en bv 3 dagen ao nang en 2 dagen koh lanta. Of gaat dit teveel over en weer gesleur zijn van hotel 1 naar hotel 2?

Wat moet ik me trouwens voorstellen bij Ao NAng s’ avonds? Lijken me niet veel restaurants aan het strand te zijn waar we romantisch kunnen tafelen? Ben ik daarvoor aan de verkeerde plaats?

Als je maar 5 dagen hebt zou ik kiezen voor 1 plaats. Bij splitsing van 2 en 3, zou je beide plaatsen te kort aandoen.
Bij Ao Nang vind je geen restaurants op het strand, dan zou je toch echt het centrum in moeten. Ao Nang is een plaats die loopt in een soort u vorm, met diverse restaurants, barretjes, winkels enz. Leuk voor een paar dagen en een prima uitvalsbasis voor tours.

Het strand is gewoon aardig, meer niet, met op de achtergrond massagehuisjes.

Veel succes met je keuze. Het wordt hoe dan ook een fijne trip!