4x4 door Namibië/Botswana/Zambia/Zuid Afrika? You name it

Afgelopen tijd heb ik wat rond zitten speuren op internet, opzoek naar leuke ideëen voor aankomende zomer! Ik ben niet zo van de door organisaties georganiseerde reizen, ik ga liever zelf op pad om dingen te ontdekken.

Nu zit ik dus met het idee in mijn hoofd om aankomende zomer (juli/aug) naar Namibië te vliegen, daar een 4x4 (met kampeeruitrusting) te huren en daarmee dan door Afrika te trekken voor 4 weken.

Nu vind ik dat 1. geen bal aan wanneer ik alleen zou gaan en 2. iets te prijzig in mijn eentje. Dus ik zoek mensen die wel iets in dit idee zien!

Ikzelf ben erg makkelijk, ik wil gewoon veel zien en beleven. We kunnen bijvoorbeeld rond gaan rijden door Namibië, Botswana en Zambia? Of een trip naar Zuid-Afrika, van camping tot camping? Ik sta open voor alles!! Join me and we will figure something out!

Nog even iets over mijzelf natuurlijk, om het ijs te breken :hihi:
Ik ben nu 20, dan 21, studeer en hou erg van reizen. Heb al aardig wat van de wereld gezien, but there is always more to see!

Spreekt dit je aan? Heb je nog leuke ideëen? Laat maar wat horen! :cool:

http://www.rent-a-car-namibia.com/pictures/Toyota_DC_Camping.jpg

Over zo’n soort 4x4 heb ik het dan. Lekker praktisch.
(No worries, ik heb ervaring met 4x4 voertuigen en kan er wel mee overweg :slight_smile: )

Hey!
Klinkt goed! lekker avontuurlijk ;). Zuid-afrika ben ik al een maand geweest dus daar wil ik niet meteen weer heen, maar het is altijd leuk om het even aan te doen. Het lijkt me erg leuk om op die manier meer landen en ongerepte plekken te ontdekken!
Groetjes Linde

Heeii!!

Ben zelf voor de zomer ook aan het zoeken wat ik precies wil en zat er ook aan te denken om te gaan reizen. Het lijkt me dan een leuk idee om naar Afrika te gaan. Ben daar nog niet eerder geweest, maar wil wel graag zo veel mogelijk zien! Zou daarom ook liever niet met een organisatie gaan omdat je op deze manier veel meer vrijheid hebt. Kortom het lijkt me een leuk idee!

Groetjes Manon

Ik ben zelf ook al een aardige tijd in Zuid-Afrika geweest inderdaad. Of we het aan doen ligt er meer aan wat de rest van ‘het gezelschap’ wil zien/doen, zoals ik al zei: Ik ben erg makkelijk :slight_smile:

Als jullie ideëen hebben dan kunnen jullie ze gewoon spillen natuurlijk hé! Ik zal trouwens eens mijn MSN doorspelen, dat spreekt wat makkelijker

Heej!!

Mij lijkt het ook wel een erg gaaf plan! Heb in alle genoemde landen al eerder gereisd, maar dan wel een groepsreis waardoor je inderdaad heel veel heel kort ziet. En ook heel veel dingen niet ziet… Dus ik zou graag een keer met eigen vervoer de regio gaan verkennen!!

Jullie kunnen met toevoegen op msn: [EMAIL=“judith_peeters@yahoo.com”]judith_peeters@yahoo.com

Groeten Judith

Hoi Vito,

Zie dat je wilt gaan reizen! Tof plan.
Ik zit er zelf ook vaak aan te denken. Waar ben je tot nu toe geweest?
En wat moet er allemaal geregeld worden? Zijn er al mensen die met je mee gaan?

Groeten annemarie,

Hey Vito,

Leuk plan!
Heb je al enig idee wat het gaat kosten?

Groetjes petra

Wat het gaat kosten, dat weet ik nog niet precies. Maar om een inschatting te maken, de grootste kosten zullen gaan zitten in:

1. Vliegtickets
  2. Auto (met uitrusting)
  3. Benzine
  4. Eten/drinken
  5. Overige (ev. visas, campings, ed.)

Tot dusver staat nog niets vast en heb nog geen reisgezelschap :slight_smile: