4 wk NAMIBIE aug-sept 2009

Hallo daar,

Wij zijn van plan om aan het eind van de zomer een aantal weken door Namibie en het noorden van Botswana te gaan reizen. We willen een 4x4 huren met kampeeruitrusting. Omdat dit met zn 4-en aanzienlijk goedkoper is dan met zn 2-en zijn we op zoek naar 2 avontuurlijk ingestelde reisgenoten. Wij zijn 2 meisjes/vrouwen (whatever) van 25 wonend in Eindhoven en Den Haag.
We horen graag van jullie!

Groeten Inge en Freeke

Hee Inge en Freeke,

leuk plan! Ik wil ook heel graag naar Namibie en Botswana! Weten jullie al hoeveel het ongeveer gaat kosten en wat is jullie budget?
Ik ben een 24 jarige studente en ik hoop tegen die tijd afgestudeerd te zijn en reizen is mijn grote passie!! Hebben jullie al veel gereisd?

Groetjes Karen

Hoi Inge en Freeke,

Ik heb een dag voor jullie een topic geplaatst ook voor Namibie!!
Mijn planning was september/oktober maar het zou misschien ook wel eerder kunnen!!!
Hebben jullie al enige plannen???

Groetjes Judith

Hey,

We weten nog niet precies wat we gaan doen. Als je echt alles zelf regelt dan is het natuulijk het goedkoopst (autohuur ~80 euro per dag) maar dan moet je ook je accomodatie/camping zelf regelen en we hebben gelezen dat dat soms redelijk ver vantevoren moet gebeuren zeker in de parken, je kunt dus niet zomaar wat rond gaan rijden en wel zien waar je die dag uitkomt (dat doen we meestal in europa, vaak op de fiets dan) We hebben allebei redelijk vaak gereisd maar meer azie europa amerika/canada australie en noordelijk afrika. We zijn nog niet in zuidelijk afrika geweest.
We hebben ook een organisatie gevonden waar je een auto kunt huren voor 28dagen http://www.explore-namibia.com/portal/content/view/29/48/lang,nl/ (route E) en dan is de route al voor je gepland en je overnachtingen zijn al geboekt en kampeer uitrusting is inbegrepen (1350 pp bij 4 personen).
Grootste kostenposten zullen zijn: Vliegticket, Autohuur, Benzine, Overnachtingen, Park fees/Excursies, Eten. Afhankelijk van hoe veel we zelf regelen zal het toch al snel tussen de 2000 en 3000 euro gaan kosten. Naar onze standaarden niet een budget vakantie, maar je kunt niet veel anders in een land waar openbaarvervoer nauwelijks beschikbaar is.

Groeten Inge en Freeke

Hallo allemaal,

Wij zijn ook nog op zoek naar reisgenoten voor naar Namibie en omstreken, http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=62200 Ongeveer dezelfde periode.

Groetjes Seattle Slew en Hld

Kijk eens op www.come-along.nl ! Veel ervaring in Zuidelijk Afrika!

Gr. Hans Schoelink