Goeie tip over de zon,Francine. Is wel handig om rekening mee te houden idd.
Wij hebben bij Cape tribulation 2 nachten overnacht en een nightwalk gedaan. Was zó mooi,zeker een aanrader! Moet je dus wel overnachten in Cape Tribulation. Dag erna lekker rondwandelen daar, de omgeving op je in laten werken en genieten vd schoonheid, Ms zie je nog een saltie.
Boottocht over de Daintree vonden wij ook erg leuk, veel crocs en nog een python gezien.
Snorkelen op de Great Barrier Reef, je kunt me zo wakker maken en meenemen als het kon. We zwommen gewoon in een tropisch zwembad, en nog vissen gezien met vormen die je niet zou verzinnen. Ook nog zeeschildpadden. Tis dat je stikt als je oh zegt ,anders had ik constant met open mond rondgezwommen door zobveel schoonheid, En dan had ik het nog niet over het koraal 
De walvissentocht bij Hervey Bay hebben wij ook gemaakt ,in augustus. Wat fantastisch om die enorme dieren zo voorbij je boot te zien zwemmen, zeker een aanrader.
Fraser Island hebben we overgeslagen, het werd te veel, we gingen een dag niksen.
Verder, Mission Beach, relaxen tussen de palmen.
Lamington Park, onder Brisbane, echt enorm mooi. Wel een rottoer om er naar toe te rijden,doe dat niet aan het eind vd dag.Het is best vermoeiend met al die haarspeldbochten. Maar je kunt er prachtig wandelen en het is er erg mooi.
Wij zijn ook op de Whitsundays geweest. Heb getwijfeld of ik op het eiland zou gaan zitten of vanuit Airlie Beach uitstapjes zou maken (eiland is veel duurder). Hebben uiteindelijk een kamer in het Reef hotel op Hamilton Island geboekt. Was, en ben, daar heel blij mee. :cheer:
Het was zo fantastisch om daar te zijn!
Mooie zwembaden en strand met ligbedden. We konden gebruik maken van allerlei water dingen (peddlingboards, zeilen ,weet ik wat nog meer ) omdat we in het hotel zaten. De zee is zó mooi.
En vanuit Hamilton island een dag weggeweest met de catamaran On the Edge. Echt een super leuke dag gehad, uurtje gesnorkeled en ong 2 uur op strand van Whitsunday island gezeten en relaxed on board. Was zo’n leuke dag.