Half februari 2015 gaan mijn zus en ik 5 weken naar Madagaskar.
We gaan eerst 4 weken vrijwilligerswerk doen voor Mercy Ships, die met hun ziekenhuisboot liggen in de haven van Tamatave.
We hebben dan in het weekend 1 of 2 dagen vrij voor uitstapjes.
De laatste week willen we nog wat van het land zien. We hebben dan 8 dagen om naar de hoofdstad Antananarivo te reizen voordat we naar huis vliegen.
Ik heb een paar vragen waarvan ik hoop dat je ze kunt beantwoorden en ons kunt helpen:
-We komen aan op het vliegveld met een visum via Mercy Ships enkel voor de eerste 4 weken.
Hoe, waar en wanneer kunnen we het beste een visum voor de laatste week regelen?
-Heb je leuke ideeen voor uitstapjes van 1 of 2 dagen voor ons voor in de weekenden?
Die moeten natuurlijk dichtbij Tamatave zijn.
-Kun je ons helpen met het invullen van de laatste 8 dagen?
We kunnen die invullen door langzaam naar de hoofdstad te reizen, maar we kunnen ons ook met de bus van Mercy Ships naar de hoofdstad laten brengen en van daaruit gaan reizen.
-Een auto met chauffeur lijkt ons wel wat, zodat we ook onze bagage veilig achter kunnen laten.Kun je ons betrouwbare chauffeurs aanbevelen?
Ik hoop dat je ons kunt helpen zodat we er een onvergetelijke ervaring kunnen opdoen.