Ik wil ongeveer 4 a 5 maanden gaan rondreizen door australie vanaf juli,
Kan iemand mij vertellen wat de kosten ongeveer zijn?
Is het mogelijk om de eerste dagen een gids te hebben en daarna mijn eigen plan te trekken ?
Ik wil ongeveer 4 a 5 maanden gaan rondreizen door australie vanaf juli,
Kan iemand mij vertellen wat de kosten ongeveer zijn?
Is het mogelijk om de eerste dagen een gids te hebben en daarna mijn eigen plan te trekken ?
Hoe wil je gaan rondreizen Michiel? Auto, bus, binnenlandse vluchten? Tijd van het jaar? Welk gedeelte? Slapen in een tent? hostels? hotels? En waarom denk je een gids nodig te hebben?
Yeehaw
Ik zou het wel prettig vinden om bij aankomst in Sydney de nodige informatie te krijgen omtrent de dingen die ik absoluut moet regelen, na een dag of 4 wil ik alleen verder gaan , hoe weet ik nog niet, waarschijnlijk in het begin per openbaar vervoer.
Slapen zal ik waarschijnlijk in een hostel of hotel gaan doen
Ik tel altijd 1000 euro per persoon per maand.
1000 euro per maand en hoe reis je dan, waar slaap je dan en is dat inclsief eventueel excursies?
Inclusief alles.
Of je nou een auto koopt of met de bus gaat, op het einde zijn de kosten nagenoeg gelijk.
Met 1000 euro kun je normaal eten en slapen en de normale excursies doen die iedereen doet. Als je gaat helicoptervliegen of zo word het natuurlijk duurder.
Bij alle reizen, exclusief azie, kun je het meeste geld besparen op eten.
Je kunt ook op alles gaan bezuinigen zoals veel jonge mensen doen maar wil jij iedere dag brood eten en rijst. Als je eenmaal daar bent wil je ook doen wat er te doen is.
Ik heb over de hele wereld gereisd en gemiddeld kom ik steeds op 1000 euro uit. Azie is goedkoper en noord amerika is iets duurder.
Hallo,
1000 euro is denk ik idd een redelijke richtlijn, Je slaapt dan wel in dorms, en niet een eigen kamer. Vind ik nooit een probleem overigens, leer je veel mensen kennen. Op eten kun je idd veel besparen, ga je elke dag uit eten dan hal je het niet voor 1000 euro, kook je gewoon zelf in de hostels dan ben je klaar voor een paar euro per dag.
1000 euro is wel exclusief vlucht neem ik aan.
Misschien is http://www.australianbackpackers.nl/ iets? Heb ik de eerste keer bij geboekt en die hebben ook informatie als je in Sydney aankomt etc. Kost je wel iets meer dan als je het zelf boekt maar valt volgens mij erg mee.
groetjes,
Merijn