4-daagse trip naar Flores/Rinca/Komodo vanuit Bali

Hallo allemaal,

Ik heb al even gezocht via Google, maar wordt hier nog niet veel wijzer van.
Misschien dat hier mensen zijn die iets meer weten of tips hebben?

Ik ben op zoek naar een touroperator die een 4-daagse trip naar Flores, Rinca en Komodo kan organiseren. Ik heb deze tour gevonden via HomeBaliHome, een guesthouse in Jimbaran op Bali die ook enkele tours doen, maar hun tour is op een privé jacht waarbij je voor 2 personen in totaal bijna zo’n €1000,- kwijt bent voor 4 dagen. Hier de tour zoals bij HomeBaliHome:

Dag 01 | vliegen Flores , 08:30
West Flores tour
Bayview Garden
Dag 02 | Rinca, varen
Dag 03 | Komodo, varen
Dag 04 | terug naar Bali

Graag willen wij een soortgelijke tour doen, maar dit hoeft voor ons echt niet persé op een privéjacht. Dat maakt het voor ons gewoon te duur.
Ik had hier op het forum al tips gezien over Perama Tours, maar dat zijn volgens mij echt standaard tours waarbij je geen eigen inbreng in kan brengen.

Kijk eens bij www.golohilltop.com, is een hotel op Flores. Zij organiseren ook trips naar de Komodo varanen.

Gewoon naar flores vliegen , daar vind je genoeg mensen die zulke trips aanbieden .
Golohiltop is zeker aan te raden ,Judith en ingrid gaan u zeker raad kunnen geven

Maar als je maar 4 dagen hebt waar je vluchten ook bij zitten is het erg kort. En flores is zo mooi!!! Probeer meer dagen naar daar te gaan en dan alles in Flores te boeken.