ik (vrouw, 19j) zoek een vrouwelijke reisgenoot van ongeveer dezelfde leeftijd om samen mee naar vietnam en thailand te gaan. Ik ben gestopt met mn studie en wil in mn gapyear nog iets avontuurlijks doen!! Ik ga om de cultuur te bekijken maar ook om lekker op strandjes te liggen, gewoon even weg!
Hallo Willemijn! Klinkt erg leuk! Ben ook 19 maar studeer nog wel. Ik zou graag in juli/augustus weg willen, en de landen die je al noemd lijken mij ook zeker de moeite waard! Cultuur vind ik inderdaad ook een must, maar standjes moeten ook zeker kunnen. Misschien kun je me toevoegen of mailen? Dan kunnen we ns kijken of dat we naar het zelfde opzoek zijn! [EMAIL=“deidremeulenbroeks@hotmail.com”]deidremeulenbroeks@hotmail.com
op 12 april vlieg ik richting Bali om vanuit daar 2 maanden door Indonesië te reizen. Ik zag in jouw berichtje niets staan over Indonesië…maar misschien is het een idee!
hey meiden,
Zin in een Gap Year dus! Nou kijk eens op www.xtreme-gap.com.
Echt de moeite waard om deze site eens te bekijken. Xtreme Gap biedt avontuurlijke en sportieve reizen aan.
Indien je vragen hebt mail me dan even [EMAIL=“info@xtreme-gap.com”]info@xtreme-gap.com
Mijn naam is Ava (vrouw, 18 jaar)
Ik ben momenteel in Maleisie
Woon hier een tijdje bij familie
Ik wil heel graag reizen in ZuidoostAzie in het laatste deel van mijn reis
Vanaf eind maart zo’n 4 weken, moet 18 april weer in Kuala Lumpur zijn
Misschien kunnen we samen reizen
of in ieder geval een deel van onze reizen combineren
Als je geinteresseerd bent, mail me maar: [EMAIL=“funnyaaf@hotmail.com”]funnyaaf@hotmail.com
Dan kunnen we kijken of we klikken