4/5 Maanden Zuid-amerika: Join In!

Hai!
Ik ben Lieke, 23 jaar en bijna afgestudeerd (Culturele en Maatschappelijke Vorming) en zou graag voor een maand of vier, vijf naar Zuid-Amerika gaan voor een combinatie van vrijwilligerswerk, het leren van de Spaanse taal en de laatste maand reizen voordat ik volgend jaar september nog 2 jaar ga doorstuderen. Ik zou vanaf september kunnen vertrekken, maar vind het ook prima om in november of eventueel zelfs januari pas te gaan, zodat ik eerst nog wat geld kan verdienen.
Ik durf best alleen te gaan, maar zou het juist gezellig en fijn vinden om mijn 'avonturen’met iemand te delen, dus:
Wie heeft dezelfde plannen en heeft zin om met mij mee te gaan?
Ik ga ondertussen alvast surfen naar eventuele organisaties of projecten.
Leuk om iets van je te horen!

Groetjes, Lieke

P.S. Ik ben gek op muziek (maken ->zingen), gezellige gesprekken, lekker eten,…mmm, de rest kan ik misschien beter op een ander moment vertellen, want zo via de site komt het niet helemaal over, denk ik.

Hoi Lieke,

Ik wil half December 2003 vertekken naar Argentinië voor een rondreis van een maand Buenos Aires, Oostkust, Pampa’s, Patagonië, Noordwesten-indianendorpjes, dan 2 maanden naar Brazilië (Brasil, Belo Horizonte, Rio de Janerio (carnaval!), Salvador de Bahia, Fortaleza, Belem, Manaus (paar dagen Amazonegebied) en nog wat plaatsen en dan nog een maand naar Peru of het Caraibisch gebied om te relaxen (Jamaica e.d.).
Ik spreek vrijwel vloeiend spaans. Bedoeling is low-budget maar niet té. Backpackhostels enzo maar af en toe relaxen en een beetje luxe moet ook kunnen, toch? B)
Heb al best veel uitgestippeld alleen nog een of meerdere personen zien te vinden die meewillen!

Lijkt het je wat? dan hoor ik wel van je!
Mijn emailadres is: beatrice.manzanas@dhl.com
Oja, ik ben 31 jaar en woon in Venlo.

groetjes!
Beatrice

He Lieke,

ik vertrek in september naar chili om daar en ook in bolivia en peru vrijwilligerswerk te gaan doen en rond te gaan reizen. Ik ben nog op zoek naar mensen die stukken samen willen reizen en/of werken.
Laat het maar weten: dosyma@hotmail.com
Groeten Douwe (24)

Hoi Lieke,

Ik vertrek begin september voor 3 maanden naar Zuid-Amerika. Eerst 4 weken Spaans leren en daarna lekker rondreizen. Het lijkt me erg gezellig om samen met iemand te reizen. Heb je interesse, laat eht me dan even weten. Ik ben trouwens 29 jaar.

Groetjes Margreet

Misschien wel handig om mijn email achter te laten!
tess_1973@hotmail.com

Groetjes!