(origineel bericht op be-more.nl)
31-12 en 1 jan
31-12-12
IEDEREEN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR! Eerst ben ik gaan eten bij Bintang Bali. Er werd live muziek gespeeld. Om twaalf uur zijn we naar het strand gegaan om vuurwerk af te steken. Er was zo veel vuurwerk! Ze hadden stellingen van bamboe gemaakt daar kon je je vuurpijlen tegen aan zetten en werd het zo richting zee geschoten. De afgelopen 4 weken werd er al veel vuurwerk (rotjes) afgestoken door de jeugd, zelf kinderen van 5 staken vuurwerk af. Hier kan dat allemaal! Maar om 12 uur was er alleen maar siervuurwerk. super mooi om te zien! Van de overheid moest eigenlijk alle horeca gelegenheden om 23.00 sluiten van wegen eerdere gebeurtenissen. Er was ook politie toezicht, maar de politie ging in het restaurant zitten bier drinken. Gelukkig bleef bintang open. Hier werd muziek gedraaid en hebben we de hele avond gedanst.
1-1-13
Vandaag heeft het de hele dag geregend. Tot 11.00 is er ontbijt in mijn hotel. Ik had uitgeslapen dus te laat. ontbeten bij Astina. Wezen skypen met Job, Joukje en Jente die kwamen net uit de kroeg! Hierna naar Sari gegaan voor massage. Veder een relax dagje gehad. Morgen moet ik om 12.00 uitchecken bij Puri Bali. Ga dan kijken bij een goedkopere homestay. lokale jeugd vertelde dat je ook heel goed koop een huis kan huren in lovina. Dat veel mensen dat doen als ze een langere tijd op 1 plaats verblijven. Vanavond gaan we uitzoeken hoe duur dat is.