ik ga 21 juli t/m 10 augustus met mijn vriendin backpacken in zuid thailand.
heeft iemand nog tips?
en een mooie route?
wij hadden zelf in gedachte: phuket, koh phi phi, ko lanta, krabi en phang nga(en de laatste 2 dagen bankok, vanaf daar vliegen we terug naar amsterdam).
ik lees op sommige forums dat er in het zuiden weinig te zien is dus ik dacht is 3 weken niet te lang in het zuiden?
genoeg te zien. waar ligt jullie belangstelling? In het plaatsje phang nga logeerde ik hier www.manoragarden.com ned man en thaise vrouw, leuk stel en dito verblijf.
Nou we willen gewoon wat van het land zien, dit is de eerste keer voor ons backpacken dus weten niet precies wat we moeten verwachten. Maar willen niet de hele dag aan het strand liggen maar gewoon echt dingen ondernemen en zien!
We hebben ook gelezen dat khoa sok erg leuk is? Is dit te doen vanaf phuket of pnang nga?
Bedankt voor je reactie
dat weet ik niet, maar er zijn anderen op het forum die het weten. zij zullen wel reageren, ff afwachten. In phangha zeker de ‘heaven en hell’ tempel/complex bekijken, bizar. Soort enge efteling vond ik het.
Ik zit nu op ko phangan voor de full moon party, hierna wil ik via Ko Samui terug naar het vasteland van Thailand. Is een stad als krabi met de boot en bus/ trein in 1 dag te bereiken of zijn er dichterbij nog interessante plaatsen te zien? Surat Thani is een grote stad, maar is dit een interessante bestemming? Wie weet er goede bestemmingen binnen enkele uren van de haven van Don Sak?