3 weken Vietnam

ik ben Susan en 19 jaar oud. Ik ben al in thailand en Maleisie geweest. Nu wil ik erg graag 3 weken rondtrekken in de zomervakantie maar liever niet alleen.
Wie wil dit ook graag?

laat maar weten.
susan

Hee Susan,
Wat toevallig, 2 andere jongens en ik willen dit ook graag (allen 18, dan 19). Ook zo rond de 3 weken. Alleen liggen onze plannen nu bij Maleisië,Singapore,Borneo,Brunei. Maar jij bent dus al in Maleisië geweest. Heb je daar al veel gezien? Vietnam leek me in eerste instantie ook heel tof, alleen is onze zomer het slechtste reisseizoen voor Vietnam, dat was eigenlijk de voornaamste reden waarom Vietnam af viel.
Hoe dan ook, het zou ons leuk lijken om nog een meisje bij de groep te hebben:)
Groetjes,
Laura

heey laura en de andere twee jongens.
Ik hoef niet perce naar vietnam maar wil wel graag een nieuw land zien dus liever niet maleisie. Maar waarom is vietnam in de zomervakantie niet leuk om naar toe te gaan? vanwegen het regenseizoen? want die heb je in maleisie dan ook volgens mij. Verder lijkt me borneo en Singapore zeker ook mooi. maar zelf heb ik ervaren dat 3 weken kort is om meerdere landen te zien. je kan je al zeker 3 weken in maleisie vertoefen en in vietnam kan dat ook.

groetjes susan

Hee Susan,
Wat voor soort reizen heb je gemaakt dan? Dat je Thailand en Maleisië al gezien hebt… Inderdaad vanwege het regenseizoen. Het Noorden wordt sowieso afgeraden. We hebben in onze zomervakantie liever niet teveel regen. En het is er ook warmer dan in Maleisië. In Singapore zullen we maar een paar dagen verblijven, we denken dat dit wel in onze planning past. Maar ja, als jij niet terug naar Maleisië wilt, dan houdt het op;)
Succes!

In thailand heb ik een luxe rondreis gemaakt met een reisorganisatie, heb toen behoorlijk veel gezien.
In malaisie ben ik wezen backpakken met mijn broer en moeder en ben toen in kuala lumpor, malaka, taman negara en daarna nog naar een eiland geweest recht boven in maleisie. (weet nog of alle namen juist gespeld zijn). MIjn broer zegt nu ook dat vietnam best veel kan regen dan ja. Maar ja denk dat jullie dan beter met iemand kunnen rondtrekken die maleisie ook wil zien. Maar wilde jullie ook nog naar Borneo?

groetjes