3 weken (Vietnam & Thailand)

Hallo,

Wij willen in januari drie weken naar Azie. Nu ben ik zelf al in Thailand, Laos en Cambodja geweest en wil eigenlijk wel iets nieuws aandoen. Maar wil wel erg graag eindigen voor een week op een van de eilanden van Thailand (koh Phi Phi…ben ik ook nog niet geweest). Is het mogelijk om op Hanoi te vliegen en dan 1,5 week wat hoogtepunten van Vietnam te zien en dan door te vliegen naar de eilanden in Thailand of is dat echt niet te doen. We willen ook graag ergens een jungle trekking doen.

Mochten jullie andere leuke trip weten voor 3 weken eindigend op de eilanden dan horen we dat graag. Ik ben zelf al in Chang Mai en Pai geweest vanuit nachttrein Bangkok en toen door naar Laos/Cambodja etc.

Alvast bedankt

Hoi Marieke,
Welkom op wereldwijzer,
Ik zie dat je belangstelling hebt voor Thailand mooi!! zelf ben ik ook gebeten door de Thailandmicrobe!
Nu ik zie dat je allerlei vragen hebt over Thailand,denk dat je beter ff een berichtje plaatst in het reiscafe van het Thailandforum,weet heel zeker dat je vragen in de korste tijd worden beantwoord.
Je kan deze link aanklikken: Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
Suc6 nog met je voorbereidingen en misschien komen wel elkaar wel tegen op het Thailandforum!
groet:georgessiam.:chin: