Azië in 3 weken

Hey,

Na mijn lange reizen doorheen Zuid-Amerika en Afrika ben ik weer terug in de Westerse wereld en ondertussen ook al in de val getrapt van een 9to5 job… waardooor ik enkel 3 weken tijd heb per jaar om een reis te maken. (ja, dit doet pijn in mijn hart!:wacko:) Toch kruipt de reismicrobe waar het maar kruipen kan en wil ik koste wat kost ontdekken wat maar mogelijk is. Nu zou ik graag Azië doen. Wat kan je doen in 3 weken? Het best houden bij 1 land veronderstel ik. Welke is dat het interessantst? Zelf gaat mijn interesse naar Viëtnam, Cambodja en eventueel het noorden van Thailand. Wat zouden jullie kiezen en waarom? IK ben wel niet iemand die van hotel naar hotel gaat. Meestal couchsurf ik, of slaap ik bij lokale bevolking of in goedkope hostels zonder vooraf iets te regelen. Is dit wel mogelijk als ik maar 3 weken de tijd heb? Wel, je mag met alle info naar mijn hoofd smijten… vanaf nu!

Liesl
prieelke@hotmail.com

geen vietnam.
Je zou in drie weken naar thailand kunnen gaan.
of kies voor Cambodja en laos.

Cambodja EN Laos in drie weken is erg haasten… Ik zou eerder zeggen: Cambodja OF Laos. En als ik dan toch mag kiezen, dan zou ik voor Laos gaan. Met name het noorden is fantastisch!

Jenny