Ik wil komende zomer graag wat rondreizen door Oost-Europa.
Ik ben 22 jaar, student HBO-verpleegkunde en ben twee weken geleden teruggekomen van een backpackreis + stage in India en Nepal (half jaar).
Hoi, ik ben van plan in de zomer ook die kant op te gaan.
Ben 6e jaars geneeskunde en heb de maanden juli en augustus om scandinavie en oost europa te ontdekken!
Ik zou het leuk vinden een deel alleen, en een deel samen met anderen te reizen. Ik zie dus zeker mogelijkheden! Wanneer precies wilde je gaan?
Voor komende zomervakantie was ik ongeveer gelijke plannen aan het vormen als jij!
Ik ben Bram, net 26 geworden, in het dagelijkse leven werkzaam als projectleider bij een bouwmanagementbureau en avontuurlijk ingesteld.
Heb afgelopen jaren aardig wat gezien in Azië (China, Thailand, Maleisië), Marokko en Rusland. Heb ook al diverse malen met interrail door landen als polen, tsjechië, slowakije, hongarije etc. gereisd. Hierbij veelal op de camping overnacht maar ook zo af en toe een hostel bezocht. Een perfecte reis is voor mij de mix tussen natuur en cultuur, rust en drukte!
Ik zou graag meer van Oost-europa zien dan dat ik al heb gezien, aan welke landen zat jij exact te denken?
Hallo iedereen die op mijn bericht heeft gereageerd,
Op dit moment ben ik er door omstandigheden even niet meer zeker van of mijn reisplannen door kunnen gaan! Ik ben nog steeds erg enthousiast en vond jullie reacties tof, maar ik kan er nu nog geen uitspraak over doen of ik echt kan gaan, hoe jammer ik dat ook vind.
Misschien kunnen jullie onderling wat regelen, is mijn post toch nog ergens usefull voor geweest. Bedankt, succes en fijne reis.
Hoi Bram en Judith,
Geeske jammer dat je mogelijk niet in de gelegenheid bent je plannen uit te voeren.
mijn sprak jullie ideeën wel aan!
ik had niet echt concrete plannen maar voor avontuur en natuur sta ik helemaal open!
ik ben Lisette, 22 jaar. studeer SPH (3e jaars) in BBLvorm. daarnaast werk ik in de gehandicaptenzorg als persoonlijk begeleider.
ik ben benieuwd of jullie plannen vorm gaan krijgen! gezien mijn werk in de zorg staat mijn vakantie al even vast. nl. 26 juli 3 weken. hopelijk is dit geen probleem.
groetjes Lisette
Hey Lisette en Bram, de data zou prima kunnen, rond die tijd hoop ik wel in Oost europa te zitten (vanuit scandinavie)…Misschien kunnen we op de mail een keer verder uitpraten (voor ik mn hele verhaal op internet moet zetten