3 weken Indonesie Mei-Juni 2011

Hoi,

Rond mei-juni dit jaar wil ik graag 3 weken door Indonesie reizen met een rugzak.
Liever reis ik niet helemaal alleen, dus ik ben benieuwd of er misschien mensen zijn die rond dezelfde tijd naar Indonesie gaan en samen willen reizen?

Ik heb nog geen route uitgestippeld dus sta voor veel open!

groetjes,

Wendy (24jr)

:zon02:

Beste Wendy,

Al enige ervaring met reizen in Indonesië? Of enige voorkeuren wat je allemaal wilt zien? Ben er zelf 1 keer (wel georganiseerd) geweest, en zou graag terug willen. En dan natuurlijk met een rugzak. Dat is me de vorige keer (Cuba) zo goed bevallen, en waarschijnlijk zie je veel meer. Want ik moet zeggen dat Indonesië tot nu toe mijn mooiste bestemming ooit is geweest.

Groeten Jerrold

Hoi Jerrold,

Nee nog geen ervaring, maar dat wil ik snel veranderen :wink:
Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de molukken, maar als dit wat lastig is (reizen hierheen zou veel tijd te kosten) dan lijkt Java en Lombok me leuk.
Zolang het maar geen 2 weken Bali is, sta ik er eigenlijk wel voor open.
Ik wil graag veel van de cultuur/natuur zien en liever niet alleen de hele toeristische plekjes van de eilanden.

Hoelang zou jij willen? En zou je weer een georganiseerde reis willen?

gr. wendy

Hoi Wendy,

Dat is inderdaad een goed voornemen!
Ik houd idd ook veel van natuur en cultuur. En laten we wel wezen, daar zit je in Indonesië wel goed. Hoelang ik kan gaan hangt een beetje van me werk af natuurlijk ;). Maar daar valt altijd iets te regelen.
Zelf zou ik niet zo snel iets georganiseerd doen. Voor sommige landen is het handig, maar zelf ontdekken is toch iets leuker en uitdagender. Je ziet zowiezo meer, en bent veel flexibeler.
Heb jij dit eigenlijk al vaker gedaan? Een reismaatje via een forum zoeken? Ik zelf niet hoor. Ben na lange tijd weer actiever geworden op het forum, en ben echt aan vakantie toe. Hahaha.

Groeten Jerrold