Wie o wie heeft er ervaring met het aanvragen van een 3 maanden visum voor India. Moet hier wel of geen reisschema en ticket bij?
Bij het visumburo word namelijk gezegd dat het er niet bij hoeft, terwijl er op hun site staat van wel.
Ik heb anderhalve week geleden mijn visum aangevraagd via het Visumburo. Omdat ik een double entry wil, zeiden ze bij het Visumburo dat ik er een motivatiebrief bij moest doen met prints van de tickets. Het vermakkelijkt de zaak gewoon. Na een week had ik al bericht dat mijn paspoort met visum klaar ligt.
Ik denk dat het uitmaakt als je kan aantonen wanneer je het land in en weer uit gaat. Mijn advies zou zijn om er gewoon een korte brief bij te doen. Als je wilt kan ik de mijne naar je sturen.
Inmiddels heb ik om van al het gezeur af te zijn maar gewoon een ticket geboekt van Mumbai naar Kuala Lumpur. Nu vraag ik me alleen af of ik men ticket naar India toe er ook bij moet doen of alleen een vluchtschema dat ik er weer uit ga?
Nu is ook nog een vraag… Wij gaan 12 oktober weg maar ons uitticket is pas 27 december uit India.
We kunnen ons visum dus echt niet voor 27-9 binnen hebben anders is ons visum verlopen voor we het land uit kunnen. Wanneer moet ik het aanvragen dan?